Η λύση Amadeus Network Revenue Management χρησιμοποιεί big data και εξειδικευμένη τεχνολογία για να βελτιώσει τις προβλέψεις ζήτησης και να βελτιστοποιήσει το δίκτυο προέλευσης και προορισμού της αεροπορικής εταιρείας, Finnair.

Τα τελευταία χρόνια, το μεταβαλόμενο τοπίο της αεροπορικής βιομηχανίας ανάγκασε τους αερομεταφορείς να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους για τη διαχείριση εσόδων. Οι αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πλέον πελάτες με πολύ μεγαλύτερη δύναμη στα χέρια τους από ποτέ και με αδιάκοπη πίεση για μείωση των τιμών. Αυτή η κατάσταση έχει κάνει ζωτικής σημασίας τη διαθεσιμότητα ακριβούς προβολής της ζήτησης για δρομολόγια και των σωστών πληροφοριών που επιτρέπουν στις αεροπορικές εταιρείες να μεγιστοποιούν τα έσοδά τους και να είναι ανταγωνιστικές σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις.

Για αυτούς ακριβώς τους λόγους η Finnair επέλεξε το Amadeus Network Revenue Management, μια λύση που θα επιτρέψει στην αεροπορική εταιρεία, η οποία εξυπηρετεί περισσότερους από 12 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, να βελτιώσει την ακρίβεια στην πρόβλεψη της ζήτησης των πελατών και να βελτιστοποιήσει το δίκτυο προέλευσης και προορισμού.

Αυτή η συμφωνία, όμως, δεν αφορά μόνο την τεχνολογία. Μια εξειδικευμένη ομάδα ειδικών της Amadeus συνεργάστηκε στενά με τη Finnair για να μεταμορφώσουν πλήρως το τμήμα Προέλευσης & Προορισμού και να διασφαλίσουν ότι η αεροπορική εταιρεία θα είναι πλήρως καταρτισμένη να αξιοποιήσει στο έπακρο τα ανταγωνιστικά της χαρακτηριστικά και να αυξήσει την κερδοφορία της. 

Το Amadeus Network Revenue Management αναλύει big data από πολλαπλές πηγές και εφαρμόζει σύγχρονους επιστημονικούς αλγόριθμους για να προσδιορίσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και την πρόθεσή τους να πληρώσουν. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, παρέχει στη συνέχεια γρήγορες, ακριβείς και έξυπνες συστάσεις σχετικά με την καλύτερη τιμή και τα καλύτερα πακέτα προσφορών των αεροπορικών εταιρειών.

Ο Manuel Midon, επικεφαλής του Τμήματος Αεροπορικών Εταιρειών της Amadeus σε Βόρεια και Δυτική Ευρώπη, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για τη συνεργασία μας με την Finnair, μέσα από την οποία θα πάμε τις υπηρεσίες revenue management της εταιρείας σε άλλο επίπεδο. Η τεχνολογία μας βασίζεται σε αποδεδειγμένη επιχειρησιακή αριστεία, σε συνδυασμό με καινοτόμα επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη σε επίπεδο υπηρεσιών. Αυτή η ισχυρή φόρμουλα βοηθά εταιρείες όπως η Finnair να είναι καλύτερα προετοιμασμένες για να επιτύχουν μακροπρόθεσμη κερδοφορία σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά, καθώς επίσης και να βελτιστοποιήσουν τη συνολική προσφορά τους μέσω ενός μοναδικού συστήματος διαχείρισης».

Ο Mika Stirkkinen, VP Revenue Management & Pricing της Finnair, σχολίασε: «Με την άνοδο των βοηθητικών υπηρεσιών και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στον κλάδο των αερομεταφορών η Finnair χρειαζόταν μια λύση που θα της επέτρεπε να μεγιστοποιήσει τα έσοδα της, μέσω προηγμένων χαρακτηριστικών όπως η προστασία από το buy-down και την προγνωστική προσομοίωση της συμπεριφοράς των πελατών. Αφού εξετάσαμε προσεκτικά όλες τις διαθέσιμες επιλογές στην αγορά, ήταν ξεκάθαρο ότι η Amadeus αποτελούσε την καλύτερη δυνατή λύση. Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και η υποστήριξη στο κομμάτι της επιχειρηματικής ετοιμότητας διαδραμάτισε επίσης καθοριστικό ρόλο, καθώς η απόδοση της Amadeus ήταν και εδώ εξαιρετική. Σε συνδυασμό με τις άριστες post-implementation υπηρεσίες, έχουμε ειλικρινά την αίσθηση ότι με την Amadeus είμαστε σε καλά χέρια».