Η Travelport έδωσε πρόσβαση στην πρώτη ομάδα ταξιδιωτικών γραφείων, στο περιεχόμενο της NDC πλατφόρμας.

Τον Οκτώβριο του 2018, το ταξιδιωτικό πρακτορείο Meon Valley που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο ολοκλήρωσε την πρώτη κράτηση με χρήση του περιεχομένου NDC μέσω του Smartpoint της Travelport.

Για να διασφαλιστεί ότι το NDC λειτουργεί για όλο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα, η Travelport έχει εφαρμόσει τη λύση κρατήσεων της σε μια μεγάλη ποικιλία πρακτορείων διαφορετικών μεγεθών, όπως οι American Express Global Business Travel, DNATA, Gray Dawes Group, Global Travel Management, Meon Valley Travel, Premier Holidays, TAG, Travel Counsellors και Travel & Transport Statesman. 

Σχολιάζοντας τις ενέργειες αυτές, ο Nick Dagg, εκπρόσωπος της SVP Global Agency Sales, δήλωσε: «Εργαζόμαστε στην καρδιά της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και οι πελάτες της αντιπροσωπείας μας βασίζονται σε εμάς για να τους προσφέρουμε επιλογές μέσω της πρόσβασης στο ευρύτερο φάσμα ταξιδιωτικού περιεχομένου. Το NDC δεν αποτελεί εξαίρεση και φροντίσαμε ιδιαίτερα να διαχειριστούμε τη δυνατότητα κράτησης από το NDC μέσω του Smartpoint στους πελάτες της αντιπροσωπείας μας».

Ο John Bukowski, Διευθυντής Περιεχομένου και Διανομής του American Express Global Business Travel δήλωσε: « Το NDC είναι ένα σημαντικό βήμα στην προώθηση των προσφορών αεροπορικών εταιρειών και των επιλογών ναύλων, οι οποίες πιστεύουμε ότι θα πρέπει να παραμείνουν επικεντρωμένες στην προσφορά αξίας στους εταιρικούς πελάτες. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την Travelport και τους εταίρους των αεροπορικών εταιρειών, για να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε και να ‘’εκμεταλλευόμαστε’’ τις δυνατότητες του NDC».

Η Travelport μοιράστηκε πρόσφατα στοιχεία από την πρώτη φάση λειτουργίας της πλατφόρμας NDC, καθώς θέλει να αποδείξει πως η εν λόγω ενέργεια λειτουργεί για όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία και υπόσχεται πως θα συνεχίσει τις βελτιώσεις για να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η πλατφόρμα.