Μάθετε τι δικαιούστε σε περίπτωση που η πτήση σας έχει καθυστέρηση ή ακυρωθεί ή προκύψει οποιαδήποτε άλλο πρόβλημα.

Για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις και σε περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης, οι επιβάτες μπορούν να δικαιούνται οικονομική αποζημίωση μέχρι 600 ευρώ ανά άτομο σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι όροι για αυτό ορίζουν ότι ο αερολιμένας αναχώρησης πρέπει να βρίσκεται εντός της ΕΕ ή ο αερομεταφορέας πρέπει να έχει έδρα στην ΕΕ και να εκφορτώνεται στην ΕΕ. Επιπλέον, ο λόγος για την καθυστέρηση της πτήσης πρέπει να οφείλεται στην αεροπορική εταιρεία. Η αποζημίωση μπορεί να ζητηθεί εντός τριών ετών από τη διακοπή της πτήσης.

Έκτακτες περιστάσεις, όπως οι κακές καιρικές συνθήκες ή οι ιατρικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, μπορεί να οδηγήσουν στην απαλλαγή της αεροπορικής εταιρείας που λειτουργεί από το καθήκον της αποζημίωσης. Με άλλα λόγια, οι «έκτακτες περιστάσεις» δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για αποζημίωση πτήσεων.

Στις αρχές του 2018, η AirHelp λανσάρισε ένα ολοκαίνουργιο εργαλείο για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να περνούν τις κατάλληλες πτήσεις. Η εφαρμογή επικεντρώνεται ειδικά στις πτήσεις που είναι κατάλληλες για αποζημίωση και με την άδεια, το εργαλείο μπορεί να ελέγξει μέχρι και τρία χρόνια πριν απλά συνδέοντας τα εισερχόμενα του ταξιδιώτη με το AirHelp.com. Με την ασφαλή εφαρμογή της AirHelp, οι επιβάτες που επηρεάζονται μπορούν επίσης να ελέγξουν τις διαθέσιμες πτήσεις ενώ βρίσκονται στο αεροδρόμιο. Η εφαρμογή θα αναλύσει αν ένα πρόβλημα πτήσης πληροί τις προϋποθέσεις για αποζημίωση και στη συνέχεια θα καταχωρήσει το αίτημα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η εφαρμογή AirHelp είναι δωρεάν και διατίθεται στο Google Play Store και στο Apple App Store.