Είτε η πτήση σας είναι ολιγόωρη είτε μεγάλη, λίγος ύπνος δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Το θέμα του ύπνου, όμως, στο αεροπλάνο δεν είναι εύκολη υπόθεση γι’ αυτό και εμείς σας παραθέτουμε λίγα tips για να μπορέσετε να παραδοθείτε πιο εύκολα στις αγκάλες του Μορφέα, μέχρι να φτάσετε στον προορισμό σας.

Προσέξτε τη διατροφή σας

Αποφύγετε να καταναλώσετε αλκοόλ, καφέ και τσάι λίγες ώρες πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης. Πέρα από την καφεΐνη που περιέχουν, θα αφυδατώσουν τον οργανισμό σας. Επίσης, φροντίστε να έχετε φάει πριν το ταξίδι, αλλά όχι κάτι »βαρύ», με πολλά μπαχαρικά, γιατί ούτε το άδειο στομάχι βοηθάει στο να κοιμηθείτε, αλλά ούτε το τελείως γεμάτο!

Θέση δίπλα στο παράθυρο

Προτιμήστε θέση δίπλα στο παράθυρο. Εκτός από την εξαιρετική θέα που θα έχετε όσο θα είστε ξύπνιοι, θα έχετε πού να ξαποστάσετε και το κεφάλι σας όταν κοιμάστε, σε περίπτωση που δεν έχετε μαξιλαράκι ύπνου για τα ταξίδια.

Άνετα ρούχα

Δεν χρειάζεται να είστε οι θεές του στυλ όταν ταξιδεύετε. Προτιμήστε άνετες φόρμες και ζεστά φούτερ. Αποφύγετε σίγουρα τα πολύ στενά ρούχα που σας καταπιέζουν και αυτά που δεν σας κάνουν να αισθάνεστε βολικά 100%, όπως οι κοντές φούστες.

Καλύτερα βιβλίο, παρά ταινία

Πολλοί πιστεύουν πως το να δουν μία ταινία στο tablet είναι λυτρωτικό για τον ύπνο τους. Ωστόσο, η φωτεινή οθόνη σας κρατά σε εγρήγορση και τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά. Για το λόγο αυτό, πάρτε μαζί σας το αγαπημένο σας λογοτεχνικό βιβλίο και χαλαρώστε, διαβάζοντας μερικές σελίδες του.

Εξοπλιστείτε με αξεσουάρ ύπνου

Πριν ταξιδέψετε, φροντίστε να αγοράσετε μαξιλάρι ύπνου για τα ταξίδια, μάσκα ύπνου, handsfree για να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική και όχι τον διπλανό σας και ένα μικρό ζεστό κουβερτάκι που θα χωράει στην τσάντα σας για να νιώσετε σαν στο σπίτι σας!