320 επιβάτες ένιωσαν στο πετσί τους τι θα πει καθυστέρηση, με την πτήση της Thomas Cook από το Κανκούν στο Μάντσεστερ.

Η πτήση έπρεπε να γίνει κανονικά την Κυριακή το απόγευμα, αλλά λόγω βλάβης του κινητήρα, το αεροπλάνο τους δεν πέταξε και εδώ κάπου ξεκινούν τα προβλήματα για τους ταξιδιώτες.

Αργότερα την ίδια μέρα, μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο, στο οποίο όμως τους ανακοινώθηκε πως έχουν διαθέσιμα 15 λεπτά για να αποφασίσουν αν θα επιστρέψουν στο αεροδρόμιο για να πετάξουν για τον προορισμό τους. Όταν κάποιοι από αυτούς αποφάσισαν να «εκμεταλλευτούν» τη δεύτερη ευκαιρίας, γύρισαν στο αεροδρόμιο, χωρίς αποτέλεσμα όμως, καθώς το προσωπικό του αεροπλάνου είχε… σχολάσει. Έτσι, τα ξημερώματα πλέον ξαναπήγαν στο ξενοδοχείο.

Μερικοί από τους παραθεριστές, που τελικά επέστρεψαν στο Ηνωμένο Βασίλειο την Τρίτη το πρωί, διαμαρτυρήθηκαν σε εφημερίδα, για έλλειψη πληροφοριών και χαρακτήρισαν την κατάσταση εξωφρενική.

Εκπρόσωπος του Thomas Cook Airlines δήλωσε: «Η πτήση μας από το Κανκούν προς το Μάντσεστερ καθυστέρησε λόγω τεχνικής βλάβης και το πλήρωμά μας είχε τελειώσει τις νόμιμες ώρες εργασίας. Η ασφάλεια των πελατών και του πληρώματος είναι η πρώτη μας προτεραιότητα και λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία που προκαλείται από αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση. Όλοι οι πελάτες έλαβαν διαμονή, μεταφορές, φαγητό και ποτό και θα αποζημιωθούν για τη διάρκεια της καθυστέρησης βάσει του κανονισμού 261. Όλοι οι πελάτες θα δικαιούνται € 600 ο καθένας, ως αποζημίωση».