Η Travelport σε μία νέα έρευνά της αποδεικνύει πως οι νέοι άνθρωποι, ηλικίας 18 με 34, ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια από οποιαδήποτε άλλη γενιά μέχρι στιγμής. Μάλιστα αναφέρεται πως 35 μέρες τις αφιερώνουν σε ταξίδια και πως ξοδεύουν περίπου 5.000 δολάρια κυρίως για ξενοδοχεία και αεροπορικά εισιτήρια.

Επίσης, στην έρευνα φαίνεται πως η εν λόγω γενιά επηρεάζεται κατά πολύ από τα social media για την επιλογή των προορισμών που θα ταξιδέψουν.

Οι millennials βάσει των ερευνών θέλουν περισσότερες επιλογές διαμονής, γρήγορες προγραμματισμένες διαδρομές, επιβίβαση κατά προτεραιότητα και υπηρεσίες Wi-Fi.

Τέλος, σε έρευνα της Amadeus αναδείχθηκε πως οι millennials θεωρών την δυνατότητα ταξιδιών ως προνόμιο για την επιλογή εργασία τους.