H εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη πως προχώρησε στην διόρθωση του συστήματος λογισμικού που φάνηκε πως ήταν η αιτία για τις δύο μεγάλες αεροπορικές τραγωδίες στην Ινδονησία και την Αιθιοπία, μετά τις οποίες τα Boeing 737 Max έχουν καθηλωθεί.

Ωστόσο, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) πρέπει να πιστοποιήσει την αναβάθμιση για να μπορέσει το αεροσκάφος να επιστρέψει στον αέρα.

Η Boeing αναφέρει πως έχει πραγματοποιήσει 360 ώρες πτήσης με 207 διαφορετικά δρομολόγια με το αναβαθμισμένο λογισμικό.

Η εταιρεία απαντά στο αίτημα της FAA για πληροφορίες, περιγράφοντας με λεπτομέρεια πώς «οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ελέγχου και τις οθόνες του αεροσκάφους σε διαφορετικά σενάρια πτήσης».

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Boeing και η FAA θα προγραμματίσουν μια δοκιμαστική πτήση επικύρωσης και θα υποβάλουν τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης.