Η Amadeus υπογράφει συμφωνία με τη Booking.com για να ενσωματώσει το περιεχόμενο της διαμονής της στην πλατφόρμα Amadeus Travel Platform για πρώτη φορά.

Το εκτεταμένο δίκτυο πωλητών ταξιδίων της Amadeus θα καταστήσει το περιεχόμενο της Booking.com διαθέσιμο σε ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες παγκοσμίως.

Ανεξάρτητα από το πώς ή πού ταξιδεύουν οι ταξιδιώτες, θέλουν περισσότερες επιλογές και άνεση κατά την κράτηση ενός ταξιδιού. Η εύρεση του σωστού χώρου για να διαμείνουν, μπορεί να κάνει μια πραγματική διαφορά στη συνολική εμπειρία ταξιδιού.

Κάθε μέρα περισσότερες από 1,5 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις διατίθενται σε 228 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο μέσω της πλατφόρμας της Booking.com. Χάρη στη νέα συνεργασία μεταξύ της Amadeus και της Booking.com, οι πωλητές ταξιδιών θα μπορούν τώρα να έχουν πρόσβαση στο τεράστιο και πλούσιο περιεχόμενο των εκτεταμένων λιστών της εταιρείας. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα από ξενοδοχεία και μοτέλ μέχρι  σπίτια, διαμερίσματα και πολλά άλλα μοναδικά μέρη για διαμονή που παρέχονται από τη Booking.com μέσω της πλατφόρμας Amadeus Travel.

Ως αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, οι πωλητές ταξιδιών θα επωφεληθούν απευθείας από την κατά 30% αύξηση των επιλογών στέγασης που διαθέτει η Amadeus. Θα έχουν πρόσβαση στο νέο περιεχόμενο τους προσεχείς μήνες μέσω πολλαπλών σημείων πώλησης, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας Amadeus Selling Platform Connect και για εταιρικούς bookers, μέσω του Amtraus Cytric Travel & Expense.

Η μεγάλη γκάμα επιλογών διαμονής της Booking.com θα εμφανίζεται μαζί με άλλα ταξιδιωτικά περιεχόμενα για να διευκολύνει τους πωλητές ταξιδίων να κάνουν κράτηση για ολόκληρο το ταξίδι του εκάστοτε πελάτη. Το πρόσθετο περιεχόμενο τους επιτρέπει να ικανοποιήσουν την επιθυμία του ταξιδιώτη να έχουν πληθώρα επιλογών, ακόμα και σε θέμα τιμών καθώς και την ευκολία να έχουν ένα μόνο «δρόμο» που καλύπτει το ταξίδι από την αρχή μέχρι το τέλος.

Ο Jorge Elliott, EVP του Travel Content Sourcing, Travel Channels, Amadeus δήλωσε: « Είμαστε σίγουροι ότι η συνεργασία μεταξύ της Amadeus και της Booking.com θα φέρει πολλά οφέλη στην κοινότητα των ταξιδιωτών μας. Η τεχνολογία της Amadeus σε συνδυασμό με το περιεχόμενο της Booking.com σημαίνει ότι οι πωλητές ταξιδιών μπορούν να ψάξουν, να κάνουν κράτηση και να ενσωματώσουν το περιεχόμενο της Booking.com απρόσκοπτα, διασφαλίζοντας ότι η διαδικασία κρατήσεων είναι απλή και ότι τα ταξίδια μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν για τους ταξιδιώτες. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της αποστολής μας για τη δημιουργία καλύτερων ταξιδών».

Από την πλευρά του ο Peter Waters, EVP, Hotels, Mobility & Insurance, Amadeus είπε: «Η φιλοξενία αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την Amadeus και επενδύουμε ενεργά για να εμπλουτίσουμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας τόσο από πλευράς πληροφορικής όσο και από πλευράς περιεχομένου. Είμαστε υπερήφανοι που προωθούμε την επιχειρηματική μας πορεία με έναν πάροχο φιλοξενίας που είναι γνωστός για την επιτυχία του παγκοσμίως».