Ήταν Ιανουάριος του 1992, όταν η Aegean Aviation έγινε η πρώτη ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που απέκτησε άδεια αερομεταφορών. Δύο χρόνια αργότερα, η Aegean Aviation περιέρχεται στον όμιλο εταιρειών Βασιλάκη, ο οποίος επενδύει σε ιδιόκτητα LearJet για πτήσεις VIP.

Τον Μάρτιο του 1999 ιδρύεται η Aegean Airlines. Δύο μήνες αργότερα εκτελούνται οι πρώτες πτήσεις από την Αθήνα προς το Ηράκλειο και τη Θεσσαλονίκη με τα δύο καινούργια αεροσκάφη τύπου JET AVRO RJ100. Δύο νέοι προορισμοί (Ρόδος, Χανιά) προστίθενται στο δίκτυό της τον Ιούνιο. Αλεξανδρούπολη και Κέρκυρα εξυπηρετούνται από το τρίτο RJ που αποκτά η εταιρεία τον Οκτώβριο. Στο τέλος του ίδιου χρόνου εξαγοράζει την Air Greece, παραλαμβάνει ακόμη ένα αεροσκάφος και ξεκινά πτήσεις προς Μυτιλήνη.

Τον επόμενο Μάιο ο 11ος προορισμός της είναι η Σαντορίνη. Από τον Ιούλιο του 2000 ο στόλος της αποτελείται από 6 RJ, με τα οποία πετά σε 11 προορισμούς σε όλη τη χώρα με περισσότερες από 80 πτήσεις καθημερινά. Ανοίγει τα φτερά της στο εξωτερικό τον Απρίλιο του 2001, έχοντας ενώσει τις δυνάμεις της με την Cronus Airlines.

Τον Οκτώβριο του 2003 αποτελεί την πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρεία που παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Τον Νοέμβριο του 2005 ξεκινά πτήσεις κοινού κωδικού με τη Lufthansa. Τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου παραγγέλνει τα 8 πρώτα Α320 της Airbus. Στις αρχές του 2008 η παραγγελία της εταιρείας προς την Airbus περιλαμβάνει 27 Α320 και 321.

Προχωρά σε συμφωνία για την εξαγορά της Olympic Air τον Φεβρουάριο του 2010, ενώ τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου γίνεται μέλος της Star Alliance.

Τον Οκτώβριο του 2013, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού εγκρίνει την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, η οποία ολοκληρώνεται λίγες ημέρες αργότερα.

Και έρχεται ο Απρίλιος του 2018 με την αγορά του αιώνα. Η Aegean Airlines προχωρά στην παραγγελία έως και 42 αεροσκαφών από την γαλλογερμανική Airbus και θα παραληφθούν από το 2020 έως το 2025.

Το ύψος της επένδυσης που ανέρχεται σε περίπου 5 δισ. δολάρια και δεν θα χρηματοδοτηθεί από τις τράπεζες, σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας σε μια νέα εποχή.

Τα νέα αεροσκάφη προσφέρουν δυνατότητες νέων υπηρεσιών προς τους επιβάτες, καθώς και αυξημένη εμβέλεια για πρόσβαση σε νέους προορισμούς. Παράλληλα, ενισχύουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της εταιρίας, μέσω των υπερσύγχρονων κινητήρων που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου και μειώνουν τις εκπομπές ρύπων.

Μια ακόμη σημαντική επένδυση της εταιρείας είναι και η δημιουργία ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού κέντρου της εταιρείας στο χώρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών καθώς και το πρόγραμμα υποτροφιών της για την ανάδειξη των επόμενων πιλότων για τη χώρα μας.

Την χρονιά που μας πέρασε η AEGEAN και η Olympic μετέφεραν 14 εκατ. επιβάτες, 6% περισσότερους από το 2017, με την κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού να αυξάνεται κατά 7% φτάνοντας τους 7,8 εκατ. επιβάτες ενώ αντίστοιχα στο δίκτυο εσωτερικού κατά 4% φτάνοντας τους 6,1 εκατ. επιβάτες.

Το 2019 η Αegean προγραμματίζει αύξηση της χωρητικότητας στο δίκτυο εξωτερικού κατά 700 χιλιάδες θέσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας συνολικά τις 10,3 εκατ. θέσεις εξωτερικού και 17,7 εκατ. συνολικά, συμπεριλαμβάνοντας και το δίκτυο εσωτερικού.

Η αύξηση αφορά όλο το έτος, αλλά είναι εντονότερη, σε ποσοστιαία μεταβολή, στους χειμερινούς μήνες αλλά και στην αρχή και το τέλος της τουριστικής περιόδου (ήτοι Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο).Το πρόγραμμά για το 2019 περιλαμβάνει ένα δίκτυο 151 προορισμών, 31 εσωτερικού και 120 εξωτερικού σε 44 χώρες.

Οι νέοι προορισμοί που προστίθενται για το 2019 αφορούν νέα δρομολόγια από Αθήνα προς Μαρακές, Καζαμπλάνκα, Ίμπιζα, Βαλένθια, Σαράγεβο, Τύνιδα και Σκόπια, ενώ προστέθηκε και νέο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Ανόβερο.

Η AEGEAN θα προσφέρει αυξημένες συχνότητες και θέσεις σε κύριες βασικές αγορές της Δυτικής Ευρώπης από Αθήνα προς Μόναχο, Ντίσελντορφ, Βερολίνο, Αμβούργο, Ζυρίχη, Βιέννη, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Λισαβόνα και Πόρτο.

Παράλληλα σημαντικά αυξημένος αριθμός δρομολογίων θα υπάρξει και για Λουξεμβούργο, Μάλτα, Βενετία, Μπολόνια, Νάπολη, Κατάνια και Μάλαγα ενώ αυξημένη χωρητικότητα δρομολογείται και για την αγορά των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης.

Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με έναν από τους νεότερους στόλους στη Ευρώπη, που αποτελείται από 61 αεροσκάφη.