Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας της Αεροπλοΐας ζήτησε επιθεώρηση των πτερύγων σε 25 παλαιότερα Airbus A380, λόγω του κινδύνου ρώγμωσης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως χρειάζεται να καθηλωθούν.

Παράλληλα, η EΑSA ενημέρωσε πως “περιπτώσεις ρώγμωσης” εντοπίσθηκαν στα πτερύγια A380. Η ευρωπαϊκή υπηρεσία τόνισε ότι το πρόβλημα αυτό, “αν δεν εντοπισθεί και διορθωθεί” θα μπορούσε να “περιορίσει την δομική ακεραιότητα των πτερύγων”.

Πιο συγκεκριμένα, η Γερμανική υπηρεσία ζήτησε την διεξαγωγή επιθεώρησης με υπερήχους σε 25 από τα 234 A380 που βρίσκονται σε κυκλοφορία και αφορά αεροσκάφη των οποίων τα πτερύγια συναρμολογήθηκαν πριν από περισσότερο από 15 χρόνια.

Η EΑSA ανέρεσε σε ανακοίνωσή της πως “Η οδηγία αυτή θεωρείται προληπτική ενέργεια, που περιορίζεται σε 25 ζεύγη πτερύγων από τα παλαιότερα”, ενώ διευκρίνησε πως από τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων δεν αποκλείεται να ακολουθήσει νέα οδηγία που να αφορά όλο το στόλο.

Η Airbus σχολιασε την νέα οδηγία, αναφέροντας πως “οι οδηγίες αξιοπλοΐας αποτελούν μία σταθερά στην αεροπορία και δείχνουν την καλή λειτουργία της ρυθμιστικής διαδικασίας.”

Υπενθυμίζουμε ότι το 2012, η EΑSA είχε ζητήσει την επιθεώρηση του συνόλου των αεροσκαφών που βρίσκονται σε κυκλοφορία μετά την ανακάλυψη φθορών στα πτερύγια κάποιων από αυτά.

Η Airbus έχει ήδη ανακοινώσει από τον Φεβρουάριο το τέλος της παραγωγής των A380.