Οι καθυστερήσεις των πτήσεων έχουν υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, με αποτέλεσμα εκατομμύρια επιβάτες να ταλαιπωρούνται, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Τα δεδομένα που αναλύθηκαν από την βρετανική εταιρεία ερευνών Which? δείχνουν πως οι καθυστερήσεις έχουν επιδεινωθεί δραστικά τα τελευταία πέντε χρόνια.

Τα στοιχεία από το 2014 έως το 2018, τα οποία έδωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, έδειξαν ότι οκτώ από τους 10 πιο πολυσύχναστους αερομεταφορείς του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν σημειώσει αύξηση στις καθυστερήσεις άνω της μιας ώρας, εκτιμώντας πως 17 εκατομμύρια επιβάτες επλήγησαν μόνο πέρυσι.

Η μελέτη δείχνει ότι οι καθυστερήσεις των Ryanair, Wizz Air και Easyjet έχουν διπλασιαστεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ενώ η Thomas Cook είναι η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για καθυστερήσεις συνολικά.

Η Which? εκφράζει την ανησυχία της για το γεγονός ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια δεν ανταποκρίθηκαν στην ταχεία αύξηση του αριθμού των πτήσεων με τους πόρους που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της αύξησης της κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία και τα πρόσθετα έξοδα για τους επιβάτες κατά τη σύνδεση πτήσεων.

Οι καθυστερήσεις μιας ώρας ή παραπάνω, της Ryanair, υπερδιπλασιάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια, από 3% το 2014, σε σχεδόν 8%.

Η Easyjet παρουσίασε επίσης αύξηση από 5% το 2014 σε σχεδόν 9% πέρυσι.

Το ίδιο ισχύει και για την Wizz Air, η οποία παρουσίασε αύξηση από 3% σε πάνω από 6%.

Ωστόσο, οι επιβάτες του Thomas Cook ήταν πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν καθυστέρηση τουλάχιστον μιας ώρας, με μία στις εννέα πιθανότητες να επιστρέψουν από τις διακοπές τους με καθυστέρηση τουλάχιστον μία ώρα (11,5%).

Στο Χίθροου, ο αριθμός των πτήσεων που καθυστέρησαν με μια ώρα ή περισσότερο είναι μόλις 4%.