Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ χορήγησε πρόστιμο ύψους 300.000 δολαρίων στην Japan Airlines. Πρόκειται για δύο ξεχωριστά περιστατικά όπου οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περιμένουν στο αεροσκάφος για περισσότερες από τέσσερις ώρες. Ο ακραίες καιρικές συνθήκες συνέβαλαν στην εκτεταμένη καθυστέρηση και στις δύο περιπτώσεις.

Στις 12 Σεπτεμβρίου το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ εξέδωσε πρόστιμο ύψους 300.000 δολαρίων στην Japan Airlines για συμβάντα που συνέβησαν στις 4 Ιανουαρίου και στις 15 Μαΐου 2018.

Σύμφωνα με αναφορές της Flight Global και τα δύο περιστατικά συνέβησαν στην πτήση JL004 που πετούσε από το αεροδρόμιο του Τόκιο προς Ναρίτα.

Κατά το πρώτο περιστατικό, η πτήση JL004 έπρεπε να αλλάξει προορισμό και να προσγειωθεί στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ο΄Χερ λόγω μιας έντονης χιονοθύελλας, που ανάγκασε το Διεθνές Αεροδρόμιο Τζον Κέννεντυ να κλείσει για 24 ώρες.

Έπειτα, οι επιβάτες κρατήθηκαν στο αεροσκάφος, στο Σικάγο Ο Χέρ για περισσότερο από τέσσερις ώρες.

Στο δεύτερο περιστατικό, η πτήση JL004 αναγκάστηκε να στραφεί προς το Διεθνές Αεροδρόμιο Ντάλες της Ουάσινγκτον, αυτή τη φορά λόγω ισχυρών καταιγίδων στη Νέα Υόρκη.

Και πάλι, οι επιβάτες αναγκάστηκαν να μείνουν στο αεροσκάφος για συνολικά 4 ώρες και 59 λεπτά. 

Και στις δύο περιπτώσεις, το αμερικανικό Υπουργείο Μεταφορών αναφέρει ότι η Japan Airlines παραβίασε τους κανόνες, οι οποίοι δηλώνουν ότι οι επιβάτες δεν μπορούν να κρατηθούν επί των πτήσεων τους ακούσια για περισσότερες από τέσσερις ώρες.

Η Japan Airlines συμφώνησε να καταβάλει το πρόστιμο ύψους 300.000 δολαρίων, προκειμένου να αποφευχθεί περαιτέρω δικαστική διαμάχη. Ωστόσο, επιμένει ότι οι καθυστερήσεις οφείλονται σε περιστάσεις που ήταν εκτός των χεριών της αεροπορικής εταιρείας.