Η Goldair Handling διατήρησε τo 2019 το μερίδιο αγοράς της στην Ελλάδα, ενώ κατάφερε να ενισχύσει τα μερίδιά της στη διεθνή αγορά, καθώς και να εισέλθει σε μια ακόμα χώρα, την Ελβετία.

Mε στόχο την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, καθώς και τη διεύρυνση του δικτύου της, ενισχύοντας σημαντικά το προφίλ της στη διεθνή αγορά, η Goldair Handling κέρδισε την αποκλειστική παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με αναπηρία ή/και μειωμένη κινητικότητα (ΑμεΑ) στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης μέσω της κοινοπραξίας Goldair AAS assistance. Η εν λόγω υπηρεσία ξεκινά την 1η Ιανουαρίου 2020, με διάρκεια 5 έτη,
και θα απασχοληθούν περισσότεροι από 200 εργαζόμενοι.
Οσον αφορά στο πελατολόγιό της στην Ελλάδα, η Goldair Handling πρόσθεσε νέες συνεργασίες, όπως η Air Europa Cargo, η Austrian Airlines (SKU Airport), η Get Jet, η Oman Air, η Saudia & Saudia Cargo, η Skyup Airlines, ενώ ανανέωσε συμφωνίες με σημαντικούς πελάτες της, όπως η Aeroflot, η American Airlines, η Cyprus Airways, η Emirates, η iFly, η Lot, η Lufthansa, η Novair, η Smartlynx, η Star air, η Sundair, η UPS, η Ural Airlines, η Utair, η Yamal κ.ά, προϊόν της άριστης και μακροχρόνιας συνεργασίας με τις προαναφερθείσες αεροπορικές εταιρείες στην ελληνική αγορά.


Εως το τέλος του 2019, στον επιχειρησιακό τομέα, η Goldair Handling θα εξυπηρετήσει περίπου 129 χιλιάδες πτήσεις (+1%), βελτιώνοντας σημαντικά τόσο τους δείκτες ασφάλειας αεροσκαφών στην πίστα όσο και ποιότητας στην εξυπηρέτηση επιβατών.
Από τον εμπορευματικό σταθμό της εταιρείας στον Δ.Α.Α. «Ελ. Βενιζέλος», διακινήθηκαν περίπου 51 χιλ. τόνοι εμπορευμάτων και ταχυδρομείου, καθώς επίσης, οι αίθουσες διακεκριμένων επιβατών (lounges) στον Δ.Α.Α. γνώρισαν υψηλή επισκεψιμότητα (+27%) σε σύγκριση με το 2018.
Για ακόμα μια χρονιά, η Goldair Handling επένδυσε στην ανάπτυξη του προσωπικού της, απασχολώντας τη θερινή περίοδο περισσότερους από 3.500 υπαλλήλους στην Ελλάδα (αύξηση 1,6%), κατέχοντας πλέον την 23η θέση, σύμφωνα με την κατάταξη της ICAP στο Leading Employers in Greece, συμβάλλοντας ενεργά στην καταπολέμηση της ανεργίας, ενώ παράλληλα στο εξωτερικό (Κύπρο και Βουλγαρία), απασχολήθηκαν περισσότεροι από 1.100 εργαζόμενοι.


Αξια αναφοράς, η υλοποίηση του ετήσιου επενδυτικού πλάνου της εταιρείας, με την ενίσχυση και ανανέωση (ακόμα και την ηλεκτροκίνηση) του επίγειου εξοπλισμού κατά 3,5 εκατ. ευρώ.
Στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, για ακόμα μια χρονιά συνέβαλε ενεργά στην υποστήριξη κοινωνικά ευπαθών ομάδων, στη συμμετοχή σε περιβαλλοντικά προγράμματα και προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας μέσω αναγνωρισμένων φορέων, ενώ πρόσφατα, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά εξέδωσε τον ετήσιο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, αναγνωρίζοντας τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια ως κύρια χαρακτηριστικά για την αειφόρο ανάπτυξη και την υπεύθυνη επιχειρηματική λειτουργία της.
Τέλος, το 2019 ολοκληρώνεται με 4 σημαντικές βραβεύσεις για την εταιρεία, αναδεικνύοντάς την ως μια από τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες με το βραβείο Corporate Superbrand 2019, με διάκριση στα HR Awards (Bronze βραβείο στην κατηγορία Most Effective Recruitment Strategy: Resourcing and Diversity), με το Environmental Excellence Award από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ τέλος, βραβεύτηκε με το Health and Safety Award στην κατηγορία «Δραστηριότητες Εμπέδωσης Εταιρικής Κουλτούρας Υγείας και Ασφάλειας» και την καμπάνια: Personal Health and Safety Alert.