Σειρά συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες και επιχειρηματίες του τουρισμού, είχε τις περασμένες ημέρες (11 και 12 Δεκεμβρίου)ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, σε Τορίνο και Μιλάνο, στο πλαίσιο των δύο workshops, που διοργάνωσε το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας για την προβολή του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ιταλική αγορά.

Ο στόχος των επαφών ήταν διπλός. Αφενός να προβληθούν οι δυνατότητες ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος από την Ιταλία προς την Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και αφετέρου να κινητοποιηθεί μεγαλύτερος αριθμός Ιταλών επισκεπτών που θα επισκεφθούν την χώρα μας κατά τη διάρκεια των εορτών.Και οι δύο εκδηλώσεις είχαν μεγάλη συμμετοχή και στέφθηκαν με επιτυχία.

Στο πρώτο workshop (11/12/2019) με θέμα «Η Ελλάδα συναντάει το Τορίνο» επιχειρήσεις και φορείς από την Ελλάδα ήρθαν σε επαφή μέσω B2B συναντήσεων, με στελέχη περίπου εξήντα (60) εκπρόσωπων Τour Operators, τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων και bloggers από την πόλη του Τορίνου και των γύρω περιοχών. Παράλληλα, παρέχονταν τουριστικές πληροφορίες για τους ελληνικούς προορισμούς με στόχο τη δημιουργία θετικού και γιορτινού κλίματος για τους επισκέπτες κατά την εορταστική περίοδο. Εκτός από τον Γενικό Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, παρόντες ήταν ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Ιταλία, κος Θεόδωρος Πασσάς, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, κα Βούλα Πατουλίδου και ο Δήμαρχος της Σκιάθου και κος Θεόδωρος Τζούμας.

Στόχος του δεύτερου workshop (12/12/2019), στο Μιλάνο, ήταν η προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως συνεδριακού προορισμού στην Ιταλική αγορά.

Στελέχη μεγάλων ξενοδοχείων και ελληνικών επιχειρήσεων, καθώς και οι θεσμικοί τουριστικοί φορείς This is Athens Convention & Visitors Bureau και Thessaloniki Convention Bureau, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν -σε B2B συναντήσεις- το προϊόν τους σε περίπου σαράντα (40) εξειδικευμένους buyers (εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων και συνεδρίων, Meeting&incentives και οργανισμούς/ενώσεις).

Τέλος, κατά τη διάρκεια και των δύο εκδηλώσεων προβλήθηκε, το πολυβραβευμένο προωθητικό video του ΕΟΤ «Greece – Α 365-day destination», ενώ στους συμμετέχοντες διανεμήθηκαν διαφημιστικά και ενημερωτικά φυλλάδια του ΕΟΤ.