Τις νέες τάσεις στην ταξιδιωτική αγορά για την χρονιά που έρχεται, παρουσίασε η Travelport.

Η Travelport αποκάλυψε τις τάσεις στην ταξιδιωτική αγορά για το 2020, μέσω μιας ανεξάρτητης έρευνας με χιλιάδες ταξιδιώτες παγκοσμίως, εκατοντάδες ταξιδιωτικούς επαγγελματίες και συνεντεύξεις από ειδικούς στον ταξιδιωτικό κλάδο.

Οι πελάτες παίρνουν τον έλεγχο
Φαίνεται πως οι επιβάτες πλέον κινούνται προς επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, καθώς το 55% των ερωτηθέντων προτιμούν να μαθαίνουν τα νέα σχετικά με τα ταξίδια τους ψηφιακά και όχι από το τηλέφωνο.

Οι εφαρμογές κυριαρχούν
Εφαρμογές όπως οι WeChat, Grab και Go-Jek δίνουν στους χρήστες την ευκαιρία να επικοινωνούν, να ψωνίζουν online, να ταξιδεύουν και να πληρώνουν μέσω του κινητού τους. Συνεπώς, τα αντίστοιχα ταξιδιωτικά brands που θέλουν να προσφέρουν ολοκληρωμένες mobile εμπειρίες στους πελάτες τους πρέπει να σκεφτούν πώς θα πείσουν τους ταξιδιώτες να επιλέξουν τις δικές τους εφαρμογές.

To retail παίρνει φωτιά
Την επόμενη χρονιά, οι έρευνες δείχνουν ότι θα υπάρξει μια ταχεία αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται τα ταξίδια για πώληση. Αυτό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ευρύτερη και πιο πολύπλοκη προσέγγιση πολλαπλών περιεχομένων, πιο εμπλουτισμένες και συγκρίσιμες προσφορές και αύξηση της αυτοματοποίησης που επιτρέπει την αυτοεξυπηρέτηση των πελατών.

Σχολιάζοντας τις τάσεις, η Fiona Shanley, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Travelport, δήλωσε: «Αυτές οι τάσεις για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες δείχνουν πως θα έχουμε αλλαγές στον τρόπο παρουσίασης των ταξιδιών. Επίσης, υπάρχουν και άλλα θέματα πλέον, όπως ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος των ταξιδιών. Ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να προχωρήσουν σε αυτές τις τάσεις για να κάνουν την εμπειρία της ταξιδιωτικής αγοράς καλύτερη».