Η Amadeus διοργάνωσε, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου, μια σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων για τους συνεργάτες της σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Κύπρο, με σκοπό να τους ενημερώσει για όλες τις τελευταίες εξελίξεις της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και για το καίριο ζήτημα του NDC. Παρουσίασε επίσης τις ανανεωμένες λύσεις και τα τελευταία νέα της εταιρείας.

Στις εκδηλώσεις παρευρέθηκαν στελέχη των τοπικών γραφείων της Amadeus και σημαντικοί εκπρόσωποι της ταξιδιωτικής αγοράς σε Ελλάδα και Κύπρο. Η κα Εύα Καραμάνου, General Manager Greece & Cyprus και Deputy Regional Manager Southern Europe, είχε την ευκαιρία να τοποθετηθεί πάνω στο NDC και τις τελευταίες εξελίξεις που έχουν σημειωθεί, αλλά και για τα βήματα που έχει πραγματοποιήσει η Amadeus για να καταστήσει την εφαρμογή του προτύπου NDC ακόμη πιο ομαλή και επιτυχημένη για τη βιομηχανία.

Επίσης, η κα Καραμάνου ενημέρωσε τους συμμετέχοντες σε όλες τις εκδηλώσεις σχετικά με τις αλλαγές που έρχονται στην ταξιδιωτική βιομηχανία μέσω της ανάπτυξης της τεχνολογίας και τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν οι προσδοκίες των ταξιδιωτών ως αποτέλεσμα των αλλαγών αυτών. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία παρουσίασε και τα προϊόντα και λύσεις που προσφέρει σαν έμπιστος συνεργάτης της ταξιδιωτικής αγοράς, παράλληλα με τις δυνατότητες που ανοίγονται από την χρήση και την υιοθέτηση του Amadeus Travel Platform. Η ολοκληρωμένη αυτή πλατφόρμα βασίζεται σε ανοικτά συστήματα και σκοπός της είναι να ενώσει περιεχόμενο από κάθε πηγή με ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό τρόπο, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να εξυπηρετούν καλύτερα τους ταξιδιώτες και να μετασχηματίσουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες και τον τρόπο που συναλλάσσονται στο ταξιδιωτικό τοπίο.

Η κα Εύα Καραμάνου δήλωσε σχετικά:
“Στην Amadeus οι συνεργάτες μας είναι στο επίκεντρο της δουλειάς μας και κύριο μέλημά μας είναι να εξυπηρετήσουμε άριστα όλες τις ανάγκες τους, προσφέροντας τεχνολογία αιχμής και λύσεις που καλύπτουν ακόμη και τις πιο εξειδικευμένες απαιτήσεις. Μέσα από τις συναντήσεις ενημερώσαμε τους συνεργάτες μας για την προσέγγιση που ακολουθεί η Amadeus, που αξιοποιεί όλα τα διαθέσιμα κανάλια στα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού για να διευκολύνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους, τοποθετώντας παράλληλα το brand τους στο ταξιδιωτικό τοπίο με σωστό τρόπο. Επίσης, προσφέρουμε στους συνεργάτες μας τη δυνατότητα να βελτιώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία των πελατών τους μέσα από την εξατομίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών με μια multi-channel προσέγγιση. Σκοπός μας ήταν και παραμένει να παρακολουθούμε στενά τις αλλαγές του κλάδου και να προσαρμόζουμε τις λύσεις και τα προϊόντα μας άμεσα και αποτελεσματικά, ώστε να προσφέρουμε στους συνεργάτες το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα στηρίξει την ανάπτυξη τους, θα αναβαθμίσει την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουν και θα μεγιστοποιήσει την απόδοση και την αξία τους.”