Μία ακόμη αεροπορική εταιρεία προχωρά στην αλλαγή πολιτικής σχετικά με την παροχή γευμάτων στις πτήσεις της.

Ο λόγος για την ελληνική αεροπορική εταιρεία Ellinair η οποία σύμφωνα με ανακοίνωση της από τις 01/02/2020, σε όλες τις πτήσεις της με διάρκεια πτήσης μέχρι 5 ώρες, η παροχή φαγητού και κρασιού θα ακυρωθεί.

H νέα πολιτική αφορά σχεδόν το σύνολο των πτήσεων της εταιρείας με εξαίρεση κάποιους μακρινούς προορισμούς στην Ρωσία στην αγορά της οποίας είναι επικεντρωμένη η Ellinair και ο όμιλος Μουζενίδη.

Σύμφωνα με την Ellinair o κατάλογος των δωρεάν παροχών θα εξακολουθεί να περιλαμβάνει νερό, τσάι και καφέ ενώ σύντομα θα παρασχεθεί υπηρεσία που θα επιτρέπει την παραγγελία φαγητού στο αεροσκάφος με μια επιπλέον χρέωση. Παράλληλα κατά τη διάρκεια της πτήσης, θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα αγοράς σνακ και σάντουιτς.

Την ίδια πολιτική έχουν εφαρμόσει και αρκετές άλλες αεροπορικές εταιρείες τόσο για να συμπιέσουν τα κόστη τους ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές απέναντι στις low cost αλλά και για λόγους καλύτερης διαχείρισης και οικονομίας.

Λιγότερα γεύματα σε μία πτήση σημαίνουν λιγότερο φαγητό που θα καταλήξει στα σκουπίδια αν ο επιβάτης το πάρει και δεν το καταναλώσει αλλά και λιγότερο βάρος άρα και λιγότερη κατανάλωση καυσίμων.