Συναντήσαμε την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, και μας μίλησε για το έργο της εταιρείας, τις νέες ενέργειες και καμπάνιες της, αλλά και για τη συνεργασία της με την Aegean Airlines.

Συνέντευξη: Ηλέκτρα Αλευρίτη

– Πείτε μας λίγα λόγια για τη Marketing Greece. Ποιο είναι το έργο της; Πώς χρηματοδοτείται;
H Marketing Greece είναι μια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Βασικό μας αντικείμενο είναι να παράγουμε εικόνα και φήμη για την Ελλάδα και η χρηματοδότηση του έργου μας προέρχεται από ιδιωτικές χορηγίες του τουριστικού, αλλά και του ευρύτερου τομέα. Μέσα από την οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών στο Discovergreece.com, του ολοκληρωμένου ταξιδιωτικού portal μας, τις social media δράσεις μας και τα ολοκληρωμένα προγράμματα για προορισμούς, θεματικά προϊόντα και εμπειρίες, προβάλλουμε την Ελλάδα στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Με τη στρατηγική μας απόφαση να χτίζουμε διαρκώς συνεργασίες, συμμαχίες και συνέργειες δίνουμε όλοι μαζί αξία στον ελληνικό τουρισμό.

– Η καμπάνια #ΟhMyGreece πήγε πολύ καλά πέρυσι. Το 2020 τι καινούργιο ετοιμάζετε;
Η καμπάνια #OhMyGreece είναι αλήθεια ότι κατάφερε να κερδίσει το ταξιδιωτικό κοινό και μάλιστα, πάρα πολύ γρήγορα, καθώς μέσα στο πρώτο 48ώρο έγινε viral, επιτυγχάνοντας 600.000 organic video views και 8.500 shares. Επιπλέον, η καμπάνια έλαβε την υποστήριξη του ΕΟΤ, όπου πέρα από την άδεια χρήσης του σήματος της Ελλάδας, τη συμπεριέλαβε στο διαφημιστικό του πλάνο, δαπανώντας περισσότερα από 2 εκατ. ευρώ. Το 2020 θα συνεχίσουμε να προωθούμε την #OhMyGreece καμπάνια και παράλληλα, ετοιμάζουμε διάφορες ενέργειες, με κατεύθυνση κυρίως στις αυθεντικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της.

– Η τουριστική αγορά λέει συνεχώς ότι το μεγάλο «στοίχημα» της Ελλάδας είναι να έχει τουρισμό 365 μέρες το χρόνο. Κινείστε στην ίδια φιλοσοφία; Με ποιους τρόπους το προσπαθείτε;
Η άμβλυνση της εποχικότητας αποτελεί έναν από τους στόχους της Marketing Greece, μαζί με την αύξηση του spending. Οι προορισμοί -με τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα- μπορούν να υποστηρίξουν τη στρατηγική προς αυτή την κατεύθυνση, η οποία απαιτεί κόπο για τη δημιουργία των αντίστοιχων προϊόντων, αλλά και την κατάλληλη προβολή στα κατάλληλα κοινά. Το πλέγμα δράσεων της Marketing Greece περιλαμβάνει προβολή τόσο του flagship προϊόντος μας «ήλιος και θάλασσα», με έναν εμπλουτισμένο θεματικά και διευρυμένο χρονικά τρόπο, όσο και άλλων προϊόντων που μπορούν να συμβάλλουν στην άμβλυνση της εποχικότητας. Αυτό αφορά δημιουργία περιεχομένου και προβολή του, αλλά και διοργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών. Συμβολικά να πω, πως τη μέρα που παρουσιάζαμε την καμπάνια μας #OhMyGreece στο Μέγαρο Μουσικής, ταυτόχρονα είχαμε γύρισμα στο χιονοδρομικό στο Παρνασσό.

– Τι ρόλο παίζουν οι αεροπορικές συνδέσεις στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας; Πόσο σας έχει βοηθήσει η Aegean Airlines στο έργο σας; Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Marketing Greece είναι και ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης. Η συνεργασία με την Aegean είναι αποκλειστική ή είστε ανοιχτοί και σε άλλες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες;
Αναμφισβήτητα οι αεροπορικές συνδέσεις είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες τουριστικής ανάπτυξης ενός προορισμού. Είναι δύσκολο ένας προορισμός να κεντρίσει το ενδιαφέρον του ταξιδιώτη εάν η πρόσβαση σε αυτόν ή έστω σε έναν πιο κοντινό προορισμό του δεν είναι εύκολη και οι αεροπορικές συνδέσεις αποτελούν τον πιο γρήγορο τρόπο να φτάσει κανείς εκεί που ονειρεύεται.
Η Aegean είναι ένας από τους εμπνευστές και πρωτεργάτες της Marketing Greece και εξακολουθεί να αποτελεί τον πιο σημαντικό μας χρηματοδότη. Eπειτα από έξι χρόνια συνεργασίας, έχουμε υλοποιήσει από κοινού μερικά από τα πιο επιτυχημένα projects της εταιρείας και αυτό είναι αποτέλεσμα του ότι μοιραζόμαστε κοινό όραμα για τον ελληνικό τουρισμό.
Δεδομένης της φύσης της εταιρείας, της σημασίας που έχουν για εμάς οι συμμαχίες και της πεποίθησής μας ότι ο τουρισμός δεν είναι υπόθεση των λίγων αλλά των πολλών είμαστε ανοικτοί σε οποιαδήποτε συνεργασία, διατηρώντας πάντα ως βασικό γνώμονα ότι όλοι εργαζόμαστε με συνέπεια και προσήλωση για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.