Οι αεροπορικές εταιρίες της Lufthansa Group αύξησαν τον αριθμό επιβατών που διακίνησαν τους πρώτους εννέα μήνες του έτους κατά 8,1%. Αυτό σημαίνει ότι80,7 εκ.επιβάτες επέλεξαν να ταξιδέψουν με τις εταιρίες Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, bmi ή Germanwings. Ο Όμιλος αύξησε τη δυναμικότητα κατά 10,6% και τα έσοδα ανά χιλιομετρικό επιβάτη κατά 7,9% στη διάρκεια των τριών τριμήνων του έτους. Ο μέσος συντελεστής πληρότητας ανά αεροσκάφους μειώθηκε αντίστοιχα κατά 1,9 ποσοστιαίες μονάδες, στο 77,7%.

Ενώ τα αποτελέσματα κίνησης του Ομίλου ήταν θετικά στο σύνολο των τριών πρώτων τριμήνων του 2011, η ανάπτυξη μειώθηκε συγκριτικά με την αρχή του έτους. Σύμφωνα με αυτή την εξέλιξη και τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, στα τέλη Σεπτεμβρίου η Lufthansa Passenger Airlines ανακοίνωσε ότι θα αξιοποιούσε τη λειτουργική ευελιξία της στο επικείμενο χειμερινό πρόγραμμα, μειώνοντας την αύξηση στις διαθέσιμες προσφερόμενες θέσεις/χιλιόμετρο (Available Seat Kilometers-ASK) σε ποσοστό 4% από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Συνολικά, για το πρώτο εννιάμηνο του έτους η Lufthansa Passenger Airlines βελτίωσε τα αποτελέσματά της σε όλες τις περιοχές της Ευρώπης. Η βελτίωση αυτή μπορεί να αποδοθεί στη χρήση ενός μεγαλύτερου αεροσκάφους και την εγκαινίαση της νέας καμπίνας Europa σε πτήσεις μικρού βεληνεκούς. Συνολικά,49,4 εκ.επιβάτες ταξίδεψαν με τη Lufthansa Passenger Airlines, ποσοστό ισοδύναμο με ετήσια αύξηση ύψους 12,1%. Η Lufthansa επέκτεινε τη δυναμικότητα κατά 13% το πρώτο 9άμηνο, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10%. Ο συντελεστής πληρότητας ήταν μειωμένος κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με πέρσι, καταγράφοντας ποσοστό 77,8%. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2011 η SWISS διακίνησε περίπου12,4 εκ.επιβάτες, στην Austrian Airlines οι επιβάτες άγγιξαν τα8,6 εκ., περίπου4,5 εκ.επιβάτες επέλεξαν να ταξιδέψουν με bmi και η Germanwings διακίνησε περίπου5,8 εκ.επιβάτες.

Η Lufthansa Cargo κατέγραψε αύξηση μεταφερόμενων χιλιομετρικών τόνων κατά 8,4% το πρώτο 9άμηνο, διακινώντας συνολικά 1,4 εκ τόνους φορτίου και αλληλογραφίας. Στο διάστημα αυτό, η δυναμικότητα αυξήθηκε κατά 12,3% και οι πωλήσεις κατά 9,5%. Ο συντελεστής πληρότητας μειώθηκε κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες, σημειώνοντας ποσοστό 69,3%.

Τα οικονομικά αποτελέσματα εννιαμήνου 2011 της Lufthansa Group θα δημοσιευτούν στις 27 Οκτωβρίου 2011 και θα μπορείτε να κατεβάσετε τις πληροφορίες στο σύνδεσμο www.lufthansa.com/investor-relations

 

 

 

Ιαν.–Σεπτ.
2011

 

Ιαν.– Σεπτ.2010

 

Ετήσια μεταβολή τοις %

Lufthansa Passenger Airlines[1]/
Lufthansa Cargo
     
Επιβάτες σε εκατομμύρια 49,434 44,111 12,1
Διαθέσιμες προσφερόμενες θέσεις/χιλιόμετρο (Available Seat Kilometers-ASK) σε εκατομμύρια 137,524 121,688 13,0
Έσοδα ανά χιλιομετρικό επιβάτη σε εκατομμύρια 107,004 97,262 10,0
Συντελεστής πληρότητας επιβατών τοις % 77.8 79.9 -2,1 ποσοστιαίες μονάδες
Φορτίο/ Αλληλογραφία σε εκατομμύρια/ τόνους 1,413 1,304 8,4
Συντελεστής πληρότητας φορτίου τοις % 69.3 71.1 -1,8 ποσοστιαίες μονάδες
SWISS      
Επιβάτες σε εκατομμύρια 12,386 11,323 9,4
Συντελεστής πληρότητας επιβατών τοις % 81.5 82.3 -0,8 ποσοστιαίες μονάδες
Austrian Airlines      
Επιβάτες σε εκατομμύρια 8,575 8,370 2,5
Συντελεστής πληρότητας επιβατών τοις % 74,1 77,2 -3,1 ποσοστιαίες μονάδες
bmi      
Επιβάτες σε εκατομμύρια 4,494 4,854 -7,4
Συντελεστής πληρότητας επιβατών τοις % 67,8 72,4 -4,6 ποσοστιαίες μονάδες
Germanwings      
Επιβάτες σε εκατομμύρια 5,782 5,950 -2,8
Συντελεστής πληρότητας επιβατών τοις % 79,0 77,8 1,2 pts
Lufthansa Group[2]      
Επιβάτες σε εκατομμύρια 80,671 74,608 8,1
Αριθμός πτήσεων 857.450 822.021 4,3

 


[1] Συμπεριλαμβανομένων των Lufthansa Regional και Lufthansa Italia

[2] Lufthansa Passenger Airlines, Lufthansa Cargo, SWISS (incl. Edelweiss), bmi, Austrian Airlines, Germanwings