Η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ανακοίνωσε ετήσια κέρδη προ φόρων $137 εκατ. και αύξηση εσόδων 36% ή $4,1 εκατ.


Τα αποτελέσματα περιελάμβαναν $648 εκατ. κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών (EBITDAR), με καθαρό κέρδος $14 εκατ. Το ρεκόρ αποτελεσμάτων ξεπέρασε το στόχο της εταιρείας για κάλυψη της αρχικής επένδυσης το 2011.


Οι καλύτερες στιγμές των αποτελεσμάτων του 2011 περιλαμβάνουν:
• 8,3 εκατ. επιβάτες, αύξηση 17% συγκριτικά με το 2010 (7,1 εκατ.)
• μέσο όρο συντελεστή θέσης 75,8%, σχεδόν δύο μονάδες υψηλότερο από το 2010 (74%)
• αύξηση 13% των διαθέσιμων χιλιομετρικών θέσεων από 45,2 δις το 2010 σε 51 δις
• πρόσθεση πέντε νέων προορισμών – Μπανγκαλόρ, Μαλβίδες, Σεϋχέλλες, Τσενγκτού και Ντίσελντορφ
• η Etihad Crystal Cargo σημείωσε αύξηση κερδών 25,7% στα $651 εκατ. ($518 εκατ. το 2010) ενώ η αύξηση σε βάρος ανέρχεται σε 17,8% ή 310.188 τόνους (263.313 τόνοι το 2010)
• οι αυξήσεις αναχωρήσεων αεροσκαφών ανήλθαν στις 62.735 από 57.534 με τεχνική αξιοπιστία των αποστολών 99%, και
• οκτώ νέες συμφωνίες κοινού κώδικα, αυξάνοντας τον αριθμό των της Etihad Airways στις 35, και κατά συνέπεια την αύξηση των παγκόσμιων προορισμών σε 259 – ο μεγαλύτερος αριθμός προορισμών από οποιοδήποτε αερομεταφορέα Μέσης Ανατολής


Η αεροπορική συνέχισε την πολιτική αντιστάθμισης κόστους καυσίμων, που έχει προστατέψει την εταιρεία από την αστάθεια των τιμών του πετρελαίου. Περισσότεροo από το 80% του κόστους καυσίμων αντισταθμίστηκε το 2011 ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2012 είναι 75%.


Στο τέλος του 2011, η εταιρεία είχε 9.038 εργαζόμενους, αριθμός αυξημένος κατά 15,1% το 2010 (7.855 εργαζόμενοι), από περισσότερες από 120 εθνικότητες. Το πετυχημένο πρόγραμμα Εμιρατοποίησης της Etihad Airways συνεχίστηκε με το ποσοστό του ανθρώπινου δυναμικού από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που εργάζονται στην έδρα της εταιρείας, να ανέρχεται στο 18%.


Η Etihad Airways παράγγειλε 100 νέα αεροσκάφη και 105 επιλογές και δικαιώματα αγοράς στο Farnborough Air Show το 2008. Η κίνηση αυτή δίνει ευελιξία στην ανάπτυξη του δικτύου της, δίνοντας στην εταιρεία τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στις επιβατικές ανάγκες των επόμενων 10 ετών. Μέχρι σήμερα η Etihad Airways έχει επενδύσει $5 δις στη χρηματοδότηση εξωτερικού στόλου, μέσω ενός χαρτοφυλακίου που αποτελείται από 41 διαφορετικά οικονομικά ινστιτούτα.


Η Etihad Airways ελέγχεται από το σώμα ορκωτών λογιστών της KPMG.