Η Etihad Airways εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών με δεξίωση για τα κυβερνητικά στελέχη και επιχειρηματίες.


Το κέντρο, το πρώτο στην Ευρώπη και τέταρτο στον κόσμο, βρίσκεται στο κτίριο Voyager του αεροδρομίου του Μάντσεστερ και θα λειτουργεί σε συνεργασία με τα ήδη υπάρχοντα κέντρα στο Άμπου Ντάμπι, στο Αλ Εν και στην Ινδία.


Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών παρέχει πλήρη απασχόληση σε 160 εργαζομένους και όλοι θα έχουν εκτενή εκπαίδευση σε όλους τους τομείς του διεθνούς συστήματος κρατήσεων της εταιρείας.


Η πόλη του Μάντσεστερ επιλέχθηκε μετά από διεξοδική έρευνα η οποία κατέδειξε πως ο πληθυσμός της πόλης έχει το βέλτιστο μείγμα κατοίκων που μιλούν διαφορετικές ξένες γλώσσες και διαθέτουν πλήθος διαφορετικών δεξιοτήτων.


Από το 2006 η Etihad Airways πραγματοποιεί καθημερινές πτήσεις από τη βάση της στο Άμπου Ντάμπι προς το Μάντσεστερ ενώ το Νοέμβριο του 2010 η αεροπορική εταιρεία εγκαινίασε το premium σαλόνι αναμονής στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ. Τον Ιούλιο του 2011 η Etihad Airways ανακοίνωσε συμφωνία δεκαετούς χορηγίας με την ομάδα ποδοσφαίρου Manchester City.


Τον Αύγουστο του 2011, η Etihad Airways διπλασίασε τη συχνότητα των πτήσεων της προς την πόλη του Μάντσεστερ σε 14 την εβδομάδα και λειτούργησε εγκαταστάσεις στο αεροδρόμιο.