Με περισσότερα από 120.000 ξενοδοχεία και καταλύματα σε όλους τους προορισμούς της easyJet, οι πελάτες της εταιρείας θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία Booking.com, μέσω ενός καινοτόμου εργαλείου κρατήσεων που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της easyJet.
Ο περιφερειακός διευθυντής της easyJet κ. Στέφανος Βακιρτζής, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με την Booking.com. Αυτή η συνεργασία θα δώσει την ευκαιρία στους Έλληνες πελάτες μας να επιλέξουν από ένα ευρύτερο φάσμα ξενοδοχείων στην Ευρώπη, με μεγαλύτερη ευελιξία και σίγουρα στις εγγυημένα καλύτερες διαθέσιμες τιμές.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και για τις δύο εταιρείες, easyJet και Booking.com, να προσφέρουν στους πελάτες τους υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στην καλύτερη δυνατή τιμή με ευχρηστία και ευκολία, γεγονός που επιτυγχάνεται ακριβώς μέσα από αυτή τη συμφωνία. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η υπηρεσία θα έχει μεγάλη απήχηση στους πελάτες μας”.
H συμφωνία αυτή προσφέρει διευρυμένες επιλογές κράτησης, όπως την “Pay after you Stay” (πληρωμή μετά τη διαμονή) επιλογή και παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της easyJet να βρουν το ιδανικό “καταφύγιο” που αναζητούν, στις χαμηλότερες τιμές και με την εγγύηση της Καλύτερης Δυνατής Τιμής. Επιπλέον, μέσω της υπηρεσίας αυτής, οι πελάτες της easyJet έχουν την ευελιξία να κλείσουν ξενοδοχείο online όποτε επιθυμούν: αμέσως μετά την online κράτηση της πτήσης τους, ή οποιαδήποτε ώρα πριν την αναχώρησή τους, ακόμα και την ίδια ημέρα της πτήσης τους.
Ο Paul Hennessy, Chief Marketing Officer της Booking.com, συμπλήρωσε: “Είμαστε ευτυχείς που συνεργαζόμαστε με την easyJet. Η Booking.com θα κάνει πιο εύκολο και ελκυστικό τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες της easyJet θα μπορούν να πετύχουν τις πιο οικονομικές τιμές σε εκατοντάδες χιλιάδες ξενοδοχεία και καλύμματα σε όλο τον κόσμο”.