Η Emirates, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο, παρουσιάζει τη νέα επίσημη σελίδα στο Facebook, καταφέρνοντας να προσελκύσει περισσότερους από 400.000 fans μέσα στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες.


Εκατομμύρια fans της Emirates σε όλο τον κόσμο έχουν πλέον τη δυνατότητα να συνδεθούν και να ενημερωθούν απευθείας για τα νέα της αεροπορικής εταιρείας μέσω του Facebook. Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στις πρώτες 15 ημέρες παρουσίας της Emirates στο Facebook καθιερώθηκε ως η πρώτη αεροπορική εταιρεία με σελίδα σε Μέσο κοινωνικής δικτύωσης στις χώρες της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής.


Εν όψει των εγκαινίων της νέας παγκόσμιας πλατφόρμας επικοινωνίας της Emirates με θέμα «Hello Tomorrow» στις 2 Απριλίου, παρουσιάστηκε ανεπίσημα στις 25 Μαρτίου η σελίδα της αεροπορικής εταιρείας στο Facebook. Μία σειρά από teaser κουίζ βασισμένα στα τηλεοπτικά σποτ της Emirates αναρτήθηκαν στη σελίδα προσελκύοντας περισσότερα από 3.330 likes και 1.300 σχόλια σε διάστημα μίας εβδομάδας.


Η σελίδα της Emirates στο Facebook επιτρέπει στους fans να αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα μέσω του αποκλειστικού περιεχομένου που προβάλλεται, να κάνουν αίτηση για εργασία στην αεροπορική εταιρεία μέσω της εφαρμογής «καριέρα» και να ενημερώνονται για τα προγράμματα χορηγιών της Emirates μέσα από τις καρτέλες «αθλητισμός» και «πολιτισμός». Επιπλέον, οι fans έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν χρονολογίες- σταθμούς για την εξέλιξη της αεροπορικής εταιρείας από την ίδρυσή της το 1985-με μόλις δύο αεροσκάφη στο στόλο της- έως σήμερα, που αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο.


«Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας της Emirates με θέμα «Hello Tomorrow» ενώνει ανθρώπους και πολιτισμούς, δημιουργώντας αντίστοιχες και σημαντικές εμπειρίες και το Facebook είναι ένας μηχανισμός που μπορεί αποδεδειγμένα να συμβάλλει σε αυτό» δήλωσε ο Sir Maurice Flanagan, Executive Vice Chairman της Emirates Airline και του Ομίλου. «Η σελίδα μας στο Facebook αποτελεί μέρος του οράματός μας για τη μελλοντική ανάπτυξη της αεροπορικής εταιρείας. Έτσι, είναι πολύ ενθαρρυντικό για εμάς να βλέπουμε ότι η σελίδα έχει σπάσει ρεκόρ από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες δημιουργίας της, ενώ παράλληλα έχει τύχει θερμής υποδοχής από τους fans της.»


Η σελίδα της Emirates στο Facebook δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την εξέλιξη της εταιρείας από ένα ταξιδιωτικό προϊόν σε ένα παγκόσμιο lifestyle προϊόν. Η σελίδα στο Facebook στοχεύει στο να δημιουργήσει πιο ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των υπαρχόντων fans και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους μέσω αλληλεπιδράσεων.


Συμπίπτοντας με την παρουσίασης της εκστρατείας «Hello Tomorrow», οι οπαδοί της σελίδας θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν κάθε Δευτέρα μια καινούρια διαφήμιση που θα τους εμπνέει. Ταυτόχρονα, η σελίδα στοχεύει στο να προσελκύσει περισσότερους fans μέσω στοχευμένων μηνυμάτων, βασισμένων στην εκστρατεία «Hello Tomorrow». Η νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας παρουσιάζει επίσης μία ανανεωμένη ιστοσελίδα που αντανακλά τα νέα μηνύματα , καθώς επίσης κι ένα νέο κανάλι στο YouTube, όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθήσουν τα νέα τηλεοπτικά σποτ της Emirates- www.youtube.com/emirates.


Επισκεφθείτε την Emirates στο Facebook www.facebook.com/emirates και κάντε «like» στη σελίδα της.