Η Emirates, η οποία πρόσφατα παρουσίασε τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας με τίτλο «Hello Tomorrow», έχει ως στόχο να «αγγίξει τις χορδές» των φίλων της μουσικής σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της, προσκαλώντας τους να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας απόλυτης μουσικής μίξης.


Η καμπάνια της Emirates με τίτλο «Harmony» προσκαλεί τους συμμετέχοντες να αλληλεπιδρούν με μια ειδικά σχεδιασμένη μουσική σύνθεση, η οποία έχει δημιουργηθεί από επαγγελματίες μουσικούς που παίζουν παραδοσιακά όργανα από όλο τον κόσμο, όπως άρπα, τύμπανο Taiko, μπάσο, σαξόφωνο, shekere, oudht και Ινδικό φλάουτο.


Οι επισκέπτες του site, όπου παρουσιάζεται η καμπάνια «Harmony», μπορούν να περιηγηθούν στις διάφορες μουσικές διασκευές και να τις αναδιαμορφώσουν, δημιουργώντας διαφορετικές εκδοχές της παρτιτούρας. Η σύνθεση της μουσικής έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε η οποιαδήποτε σύνθεση οργάνων και τόνων, να οδηγεί σε άριστο μουσικό αποτέλεσμα.


Επιπλέον, οι fans της νέας καμπάνιας έχουν τη δυνατότητα να αναδείξουν το δικό τους ταλέντο, ηχογραφώντας ή μαγνητοσκοπώντας μία μουσική σύνθεση ή μουσικό βίντεο, αντίστοιχα, το οποίο στη συνέχεια θα «ανεβάσουν» στην ενότητα Harmony Gallery. Οι μουσικές συνθέσεις που θα εντυπωσιάσουν τους κριτές της Emirates θα «ανέβουν» στο αποκλειστικό κανάλι που έχει δημιουργήσει η αεροπορική εταιρεία στο YouTube.


«Η Emirates συνδέει περισσότερους από 120 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, καθένας από τους οποίους έχει τη δική του ξεχωριστή πολιτιστική παράδοση που συνεχώς αναδιαμορφώνεται και επανερμηνεύεται, καθώς εισάγονται νέες ιδέες και επιρροές. Η Emirates, η οποία αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ αυτών των προορισμών, έχει τη δυνατότητα να ενώσει όλες αυτές τις ιδέες. Και ο στόχος της καμπάνιας «Harmony» είναι να ενώσει τις διάφορες αυτές ιδέες μέσω της μουσικής», δήλωσε ο Sir Maurice Flanagan, Executive Vice Chairman της Emirates Airline και του Ομίλου.


«Η Emirates είναι φανατικός φίλος της μουσικής και υπερήφανος υποστηρικτής της Συμφωνικής Ορχήστρας του Σύδνεϋ, της Μελβούρνης και του Σαν Φρανσίσκο, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήσει της Emirates, προσφέρει περισσότερα από 700 κανάλια με διαφορετικά μουσικά είδη, από κλασσική μουσική μέχρι και νέες κυκλοφορίες από όλο τον κόσμο», πρόσθεσε ο κ. Flanagan. «Με αυτή την καμπάνια, εξελίσσουμε περαιτέρω το πάθος μας, καλώντας τους φίλους της μουσικής να συμβάλουν στη δημιουργία ενός μοναδικού μουσικού ταξιδιού, που θα αναδεικνύει τους πολλούς και διαφορετικούς προορισμούς που εξυπηρετούμε. Δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι επαγγελματίας μουσικός, επίμονος ερασιτέχνης ή απλώς δράττει την ευκαιρία να δείξει τι μπορεί να κάνει με μια κατσαρόλα και μια ξύλινα κουτάλα. Θέλουμε απλώς να συμμετέχει.»


Μόλις τα αρχεία ήχου ή βίντεο ανέβουν στο site του Harmony, ο αποστολέας θα λάβει ένα email που περιέχει ένα σύνδεσμο που παραπέμπει στην ενότητα Harmony Gallery. Από τη συγκεκριμένη ενότητα, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να μοιράζεται τα αρχεία μέσω Facebook, Twitter και e-mail.


Η πλατφόρμα επικοινωνίας «Hello Tomorrow» λανσαρίστηκε παγκοσμίως στις 2 Απριλίου 2012 και η προβολή της περιλαμβάνει έντυπες καταχωρήσεις, τηλεοπτικές και ψηφιακές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων πινακίδων εξωτερικού χώρου στην Times Square της Νέας Υόρκης και στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου.


Για να συμμετάσχετε στη νέα καμπάνια Harmony, επισκεφτείτε το site www.emiratesharmony.com