Η SWISS ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ενισχύσει περαιτέρω το πεδίο των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της μέσω των social media, Facebook και του Twitter.


Οι πελάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αυτά τα ‘online κανάλια’ για να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Υπηρεσιών της εταιρείας σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας για οποιεσδήποτε απορίες ή ζητήματα που μπορεί να έχουν: για τις πτήσεις, τα εισιτήρια, αλλαγές κρατήσεων ή εισιτηρίων και για άλλα παρόμοια θέματα. Οι νέες αυτές υπηρεσίες ξεκίνησαν να παρέχονται από την Κυριακή 1η Ιουλίου.


Περισσότερες πληροφορίες στο swiss.com