Η αεροπορική εταιρία EasyJet ανακοίνωσε μια νέα μοναδική πολιτική, η οποία θα επιτρέπει στους πελάτες που έχασαν την πτήση τους, να πάρουν είτε ένα νέο εισιτήριο για την επόμενη διαθέσιμη πτήση χωρίς επιπλέον κόστος, ή να πάρουν τα λεφτά τους πίσω.
Η υπηρεσία αυτή ονομάζεται «missed flight cover» και μπορείτε να την αποκτήσετε δίνοντας ένα μικρό ποσό παραπάνω όταν κλείνετε τα εισιτήριά σας μόνος σας ή μέσω κάποιου ταξιδιωτικού γραφείου.
Είτε χάσετε την πτήση σας επειδή σας πήρε ο ύπνος είτε εξαιτίας των καθυστερήσεων, η EasyJet σας καλύπτει.
Οι επιβάτες πρέπει να δηλώσουν ότι έχασαν την πτήση τους στο γραφείο πώλησης της αεροπορικής εταιρείας εντός τεσσάρων ωρών από την ώρα της αναχώρησης της πτήσης που έχασε.
Η EasyJet προσφέρει την καινοτόμα αυτή υπηρεσία στους επιβάτες της σε συνεργασία με την εταιρεία No Exclusions. Ο διευθύνων σύμβουλος της No Exclusions, Andrew Lothian, δήλωσε πως «είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να αναπτύξουμε και να δημιουργήσουμε αυτήν την υπηρεσία και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η EasyJet είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα υιοθετήσει αυτήν την πολιτική.»