Η ισπανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (AESA), αλλά και η γερμανική ένωση πιλότων Cockpit, ερευνούν τις εσπευσμένες προσγειώσεις της Ryanair λόγω έλλειψης καυσίμων.


Η γερμανική ένωση υποστηρίζει πως η εταιρεία καταρτίζει μέχρι και πίνακες απόδοσης των πιλότων βάσει της κατανάλωσης κηροζίνης. Η υπόθεση ξεκίνησε, όταν λόγω του καιρού εξετράπησαν αρκετές πτήσεις με προορισμό τη Μαδρίτη σε εκείνο της Βαλένσια, το οποίο απέχει μία ώρα. Ενώ για τον αεροδιάδρομο, όπως ήταν αναμενόμενο, είχε σχηματιστεί «ουρά» αεροσκαφών που περίμεναν να προσγειωθούν, ζήτησαν να προσγειωθούν άμεσα τρεις πτήσεις της Ryanair «επειδή η ποσότητα καυσίμων είχε φτάσει στο μίνιμουμ» των κανονισμών, όπως είχε αναφέρει η ίδια η εταιρεία.


Η Ryanair είχε αναφέρει πως τα τρία αεροσκάφη έκαναν μέχρι τότε κύκλους τουλάχιστον 50 λεπτών πάνω από τη Βαλένσια, και όταν προσγειώθηκαν είχαν απόθεμα καυσίμων για 30 λεπτά, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.


Οι ισπανικές εναέριες αρχές έχουν δρομολογήσει έρευνες κατά της Ryanair, έπειτα από τα τρία παρόμοια περιστατικά του Ιουλίου, όταν η εταιρεία ζήτησε να προσγειωθούν εκτάκτως τρία αεροσκάφη της λόγω ελλείψεως καυσίμων.