pilot trainingΟι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής θα αυξήσουν τις απαιτούμενες ώρες πτήσεις που θα πρέπει να έχει ένας πιλότος για τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, μια απόφαση που αναμενόταν εδώ και καιρό και που δεν συνδέεται με το ατύχημα της Asiana Airlines.

Η Federal Aviation Administration (FAA) δήλωσε πως οι νέοι κανόνες πηγάζουν εν μέρει από ένα αεροπορικό δυστύχημα στο Buffalo το 2005, το οποίο στέρησε τη ζωή 50 ανθρώπων.

Πλέον, οι συγκυβερνήτες των αεροσκαφών θα χρειάζονται το ανώτατο πιστοποιητικό Airline Transport Pilot (ATP) το οποίο θα αποκτούν έπειτα από 1500 ώρες πτήσεις, και όχι έπειτα από 250 ώρες που απαιτούνταν έως τώρα.

Οι κυβερνήτες θα χρειάζονται τουλάχιστον 1500 ώρες πτήσεις, αλλά επιπλέον, θα πρέπει να έχουν στο ενεργητικό τους και 1000 ώρες πτήσεις ως συγκυβερνήτες σε επιβατικά αεροσκάφη πολιτικής αεροπορίας. Στο παρελθόν, αυτές οι ώρες μπορούσαν να καλυφθούν από ιδιωτικές σχολές ή από στρατιωτική εκπαίδευση.

Οι νέοι κανόνες της FAA δεν θα έχουν ισχύ στον πιλότο της Asiana Airlines, καθώς δεν είναι πιλότος αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας.

Ο κ. Les Dorr, εκπρόσωπος της FAA, δήλωσε πως δεν υπήρχε καμία απολύτως σύνδεση μεταξύ των νέων κανόνων και του αεροπορικού δυστυχήματος του Σαν Φρανσίσκο.