discover greeceΟι δράσεις προώθησης του τουρισμού από τη Marketing Greece θα δημιουργήσουν ελάχιστη προστιθέμενη αξία προβολής, ύψους 100 εκατ. ευρώ για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece, Ανδρέα Ανδρεάδη, ο οποίος μίλησε σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση του discovergreece. com.

Το νέο site έχει πληροφορίες και εικόνες για 120 ελληνικούς προορισμούς και 30 θεματικές ενότητες τουρισμού. Στην πρώτη φάση λειτουργίας του διαθέτει 60 βίντεο, 3.000 φωτογραφίες και 130.000 λέξεις περιεχομένου.

Ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, παρουσίασε τις δυνατότητες του discovergreece.com, ανάμεσά τους και η σύνδεση με συστήματα κρατήσεων. Ο κ. Ανδρεάδης τόνισε ότι ο διαδικτυακός τόπος έχει στόχο να στηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου. Επίσης, συμπλήρωσε πως οι 100 μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας πραγματοποίησαν στη τελευταία τους χρήση συνολικό τζίρο περίπου 1 δισ. ευρώ όταν οι ετήσιες ταξιδιωτικές εισπράξεις της χώρας άγγιξαν πέρυσι τα 12 δισ. ευρώ.

Τέλος, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ δήλωσε τα εξής: «Η Marketing Greece ιδρύθηκε για να εξυπηρετήσει μια ιδέα, ένα όραμα για τη νέα εποχή ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. Το όραμα αυτό μετουσιώνεται σήμερα σε πράξη με την έλευση του discovergreece.com. Υποσχεθήκαμε να δώσουμε στο κοινό μια νέα διάσταση στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Μια διάσταση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μια άκρως ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς, αλλά και στις αυξημένες απαιτήσεις του δυνητικού επισκέπτη που διψάει για νέες εμπειρίες και φρέσκες εικόνες».