SΠρόστιμο 500.000 δολαρίων θα πληρώσει η Asiana Airlines, σύμφωνα με απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου καθώς παραβίασε κανονισμό των Διατάξεων περί Διεθνών Πτήσεων, σύμφωνα με τον οποίο μετά τη συντριβή του αεροσκάφους της στο Σαν Φρανσίσκο τον Ιούλιο, θα έπρεπε να είχε ενεργοποιήσει ειδικό τηλεφωνικό αριθμό ώστε οι συγγενείς των επιβατών να έχουν άμεση ενημέρωση. Μάλιστα σύμφωνα με το κατηγορητήριο η κορεατική εταιρεία χρειάστηκε δύο ημέρες για να επικοινωνήσει με επιτυχία με τις οικογένειες των περισσοτέρων επιβατών, ωστόσο η ολοκλήρωση της διαδικασίας πήρε πέντε μέρες κατά τις οποίες ορισμένες οικογένειες δεν είχαν την παραμικρή επίσημη πληροφόρηση.

Να θυμίσουμε πως τον Ιούλιο, 3 έφηβοι που ταξίδευαν στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν και πάνω από 200 επιβάτες τραυματίστηκαν στη συντριβή του αεροσκάφους τύπου Boeing 777 κατά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.

Ο Αμερικανός υπουργός Μεταφορών, ‘Αντονι Φοξ, δήλωσε χαρακτηριστικά για το θέμα: “Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση σύγκρουσης, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευθύνη να παράσχουν πλήρη υποστήριξη και βοήθεια στους επιβάτες και τις οικογένειές τους. Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα έπρεπε οι επιβάτες και οι οικογένειές τους να ανησυχούν σε μια τέτοια περίπτωση είναι πως θα λάβουν πληροφορίες από τους αερομεταφορείς”.

Από τη μεριά της αεροπορικής εταιρείας, η εκπρόσωπός της, Hyomin Lee είπε, είπε πως «η Asiana παρείχε εκτεταμένη υποστήριξη στους επιβάτες και τις οικογένειές τους μετά το ατύχημα και θα συνεχίσει να το κάνει».