DAAΗ κινεζική κοινοπραξία της Friedmann Pacific Asset Management Limited (FPAM) και της Shenzhen Airport (Group) Ltd, διεκδικούν την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού, και συγκεκριμένα του 55%, αλλά και του management του αεροδρομίου των Σπατών “Ελ. Βενιζέλος”.

“Ήρθαμε εδώ, όχι για να αποκτήσουμε ένα απλό ποσοστό του αεροδρομίου της Αθήνας, αλλά το πλειοψηφικό ποσοστό, αλλά και το management. Όπως πέτυχε η Cosco στο λιμάνι, έτσι κι εμείς, με σειρά επενδύσεων, όπως logistics parks και cargo village, μπορούμε να αυξήσουμε την επιβατική κίνηση του αεροδρομίου, από τα 12 εκατ., στα 50 εκατ. ετησίως”, δήλωσε ο κ. Eric Cheng, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FPAM, σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου.

“Επί 3 χρόνια επεξεργαζόμαστε την πρότασή μας για το αεροδρόμιο της Αθήνας. Είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε μία γέφυρα μέσω αέρος, μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας, της μεγαλύτερης, ταχύτερα αναπτυσσόμενης και σύντομα της πλουσιότερης οικονομίας τους κόσμου. Έχουμε ξεκάθαρο όραμα για την περαιτέρω ανάπτυξη του ΔΑΑ, ώστε να μετατραπεί σε ένα λειτουργικό διεθνή κόμβο, με πολλαπλές και αλληλένδετες δραστηριότητες. Στόχος μας είναι να επωφεληθούμε από το αναπτυξιακό δυναμικό της κινεζικής οικονομίας, προσελκύοντας περισσότερους τουρίστες από την Ασία και δημιουργώντας νέες δραστηριότητες υψηλής αξίας, όπως logistics parks, καθώς και θέσεις εργασίας για την ελληνική οικονομία”, πρόσθεσε ο κ. Cheng.

Επί του παρόντος, το 40% του ΔΑΑ ελέγχεται από το καναδικό συνταξιοδοτικό fund PSP, το 30% του ΔΑΑ έχει μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ, το 25% ανήκει στο Δημόσιο, ενώ το 5% στον όμιλο Κοπελούζο.