imageΜπορεί ο προηγούμενος διαγωνισμός για το αεροδρόμιο στο Καστέλι να ακυρώθηκε, καθώς καμία από τις εταιρείες που εξέφρασαν αρχικό ενδιαφέρον δεν κατέθεσε προσφορά για την ανάληψη του έργου, αλλά αυτήν τη φορά, τα πράγματα φαίνονται πιο αισιόδοξα για δυο λόγους. Πρώτον, περιορίστηκε σημαντικά το συμβατικό αντικείμενο του έργου, άρα και το τελικό κόστος του, και δεύτερον, οι ευρύτερες συνθήκες μέσα στις οποίες θα επιχειρηθεί η ανάθεσή του είναι βελτιωμένες, κυρίως από το ξεμπλοκάρισμα των έργων στους οδικούς άξονες της χώρας.

Οι εταιρείες που είχαν εκδηλώσει επενδυτικό ενδιαφέρον την πρώτη φορά, ήταν οι Archirodon, Vinci, Bouyges, Ελλάκτωρ, J&P ΑΒΑΞ, Hochtief και Fraport. Αυτήν τη φορά όμως μεταξύ των ενδιαφερόμενων επενδυτών περιλαμβάνονται και Κινέζοι, οι οποίοι είχαν δηλώσει πως επιθυμούν να μετατρέψουν το εν λόγω αεροδρόμιο σε  πύλη εισόδου προϊόντων αλλά και επιβατών από την Κίνα προς την Ευρώπη. Το ενδιαφέρον της για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι φέρεται να είχε καταθέσει η κινεζική επενδυτική εταιρεία Fosun, για την οποία, δημοσιογραφικές πληροφορίες ανέφεραν ότι ζήτησε να αναλάβει το έργο χωρίς διαγωνισμό, έναντι 1 δισ. δολ. Οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν ότι στόχος της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός αεροδρομίου το οποίο θα είχε τη δυνατότητα να υποδεχθεί μεγάλα αεροσκάφη, που θα έφερναν επιβάτες από την Ασία προς διάφορους προορισμούς, ευρωπαϊκούς και όχι μόνο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, το έργο πρόκειται να κατασκευαστεί με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης, κατά το πρότυπο του Διεθνούς Αερολιμένα της Αθήνας. Θα γίνει προσπάθεια, όμως, να είναι μια βελτιωμένη εκδοχή ώστε να αποφευχθούν προβλήματα που υπήρξαν στην περίπτωση της Αθήνας όπως τα ακριβά τέλη τα οποία προκάλεσαν τη φυγή πολλών αεροπορικών εταιρειών.