Πιο κοντά στην ολοκλήρωσή του βρίσκεται το πρώτο αεροσκάφος Airbus A320neo, οδεύοντας για την πρώτη πτήση τουτον Σεπτέμβριο του 2014. Η συναρμολόγηση έχει ολοκληρωθεί μετά από το βάψιμο του αεροσκάφους και την τοποθέτηση των κινητήρων Pratt & Whitney PW1100G-JM. Το MSN6101, το οποίο θα είναι το πρώτο A320neo που θα πετάξει, θα αρχίσει σύντομα δοκιμές στο έδαφος για να προετοιμαστεί για την πρώτη πτήση.
Οι πτητικές δοκιμές για το A320neo θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο του 2014, ανοίγοντας το δρόμο για την είσοδό του σε κυκλοφορία το 4ο τρίμηνο του 2015. Το A320neo ‘new engine option’ ενσωματώνει πολλές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένων τελευταίας γενιάς μηχανές και μεγάλες Sharklet wing – tip συσκευές, που εξασφαλίζουν 15% εξοικονόμηση καυσίμων και μείωση 3.600 τόνων C02 ανά αεροσκάφος το έτος. Με ένα σύνολο κοντά στις 2.700 παραγγελίες που έχουν ληφθεί από περισσότερους από 50 πελάτες, από το λανσάρισμά του το 2010, η οικογένεια των A320neo έχει κατακτήσει το 60% της αγοράς, καταδεικνύοντας την ηγετική της θέση.
Επιπλέον, ο πρώτος A350 XWB πλήρης εξομοιωτής πτήσης στον κόσμο (FFS), πλησιάζει την κατάσταση ετοιμότητας για να εκπαιδεύσει τα πρώτα πληρώματα αεροπορικών εταιρειών. Έχει ήδη εγκατασταθεί εδώ και μερικούς μήνες στο Κέντρο Πτητικής Εκπαίδευσης της Airbus στην Τουλούζη και έχει προγραμματιστεί χρησιμοποιώντας πραγματικά δεδομένα από τις δοκιμαστικές πτήσεις του A350. Η συσκευή αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται για τη διαδικασία πιστοποίησης από τις Αρχές της Πολιτικής Αεροπορίας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, οδηγώντας στην άδεια να ξεκινήσει πλήρεις ενέργειες εκπαίδευσης κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2014. Βασισμένος σε έναν προσομοιωτή CAE Series 7000 και εξοπλισμένος με το πιο πρόσφατο οπτικό σύστημα, αυτός ο FFS είναι επίσης και ο πρώτος FFS του Κέντρου Εκπαίδευσης που είναι εφοδιασμένος με ένα πλήρες ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αυτή η αρχιτεκτονική παρέχει την ίδια ή ακόμη και καλύτερη απόδοση ως μία παραδοσιακά υδραυλική και παρέχει εξοικονόμηση ενέργειας. Επιπλέον, αποφέρει περιβαλλοντικά οφέλη και υποδομές απλοποιημένης στέγασης, λόγω της απουσίας του παραδοσιακού υδραυλικού λαδιού. Η πιστοποίηση αυτού του πρώτου Α350 FFS Θα συμπληρώσει τις δύο εξελιγμένες συσκευές εκπαίδευσης πιλότων (“APT +”), επίσης κατασκευασμένες από την CAE. Μαζί, οι APT +, καθώς και οFFS, θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην πορεία εκπαίδευσης του πληρώματος πτήσεων Α350.