H KLM Royal Dutch Airlines είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία, η οποία θα προσφέρει μία νέα υπηρεσία 24 ώρες το 24ωρο και τις 7 ημέρες την εβδομάδα, μέσω του LinkedIn.
Οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν να χρησιμοποιούν το επαγγελματικό δίκτυο από τον υπολογιστή και το κινητό τους προκειμένου να απαντούν σε γενικές ερωτήσεις, αλλά και πιο εξειδικευμένες που θα αφορούν σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με την πτήση.
Για παράδειγμα θα μπορούν να διευθετούνται ζητήματα για τις θέσεις, το εκ νέου κλείσιμο ενός εισιτηρίου ή ολοκλήρωση των διαδικασιών που απαιτούνται για να μπορεί ο επιβάτης να πάρει μαζί του παραπάνω αποσκευές.