Η Amadeus Hellas, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της Ελληνικής ταξιδιωτικής αγοράς, συμμετείχε στο συνέδριο “Digi.travel Conference & Expo”.

amadeus new logoΤο συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 05 & 06 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, με περισσότερους από 305 συμμετέχοντες από την τουριστική και αεροπορική αγορά της Ελλάδας. Στόχος του συνεδρίου ήταν να εξετάσει το πώς η ταξιδιωτική βιομηχανία εξελίσσεται και ποιες είναι οι τάσεις που επηρεάζουν την ταξιδιωτική εμπειρία στο ψηφιακό και online επιχειρηματικό περιβάλλον.

Ο κ. Άγγελος Σερέτης, Commercial Account Manager της Amadeus Hellas, πραγματοποίησε ομιλία, την πρώτη μέρα του συνεδρίου, κατά την οποία παρουσίασε την μελέτη BIG DATA: Shaping the Future of Travel. Η μελέτη δείχνει πως ο μεγάλος όγκος δεδομένων θα είναι το επόμενο σημείο αναφοράς για την ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς κάθε ταξιδιώτης παράγει ολοένα και περισσότερα δεδομένα, που συνδέονται με τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειές του, δίνοντας στην ταξιδιωτική βιομηχανία την ευκαιρία να τα αναλύσει και να τα διαχειριστεί αποτελεσματικά και κατ’ επέκταση, να προσφέρει νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες που θα μετατρέψουν τον αυξανόμενο όγκο δεδομένων σε υψηλότερα κέρδη και αποτελεσματικότερες λειτουργίες.

Ο κ. Σερέτης τόνισε την ανάγκη να αξιοποιηθεί ο μεγάλος όγκος δεδομένων και να εξελιχθεί από απλή πληροφορία και γνώση σε μια ολιστική κατανόηση του ταξιδιώτη ώστε μέσω μιας προσέγγισης προσωποποιμένης, ενταγμένης στο πλαίσιο και με τοπικά στοιχεία να καταστεί όσο το δυνατόν πιο συναφής με τα ενδιαφέροντα των πελατών. Με βάση το Amadeus Travel Intelligence Engine και τη μεγάλη εμπειρία που διαθέτει στον Τουρισμό, ο σκοπός της εταιρείας είναι να προσφέρει έτοιμα αλλά και εξατομικευμένα εργαλεία, συνοδευόμενα από συμβουλευτικές υπηρεσίες. Στην ομιλία παρουσιάστηκε επίσης και συγκεκριμένη λύση, που αφορά τα Destination Management Organisations (“DMOs”) και η οποία συνδυάζει πληροφορίες από την αγορά, εξειδικευμένη συμβουλευτική και στοχευμένη ανάλυση η οποία συμβάλλει στην αποτελεσματική ανάπτυξη των DMOs για την επίτευξη των βραχυπρόθεσμων σκοπών, αλλά και των μακροπρόθεσμων στρατηγικών στόχων τους.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe σχολίασε: ”Στην Amadeus θέλουμε να προσφέρουμε μόνο τις καλύτερες και πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, που θα καλύψουν ακόμη και τις πιο ιδιαίτερες και απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας. Δεσμευόμαστε να ανιχνεύουμε και να αναγνωρίζουμε τις κύριες τάσεις που θα μεταμορφώσουν το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και ο μεγάλος όγκος δεδομένων είναι αναμφίβολα το κύριο θέμα συζήτησης αυτή τη στιγμή. Είναι αδύνατο να υπερβάλλουμε για τις δυνατότητες που έχει ο μεγάλος όγκος δεδομένων, τόσο από πλευράς δυνατοτήτων βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας, όσο και από πλευράς λειτουργίας της ευρύτερης βιομηχανίας. Έχοντας αυτό υπόψη, είναι πιθανόν μια εξαιρετικά μεγάλη ευκαιρία για μια γενιά ταξιδιωτικών επιχειρήσεων να αγκαλιάσει την υπό διαμόρφωση νέα δομή δεδομένων ώστε να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της. Ταυτόχρονα, ο μεγάλος όγκος δεδομένων μας δίνει την ευκαιρία να φέρουμε και πάλι τη διασκέδαση στα ταξίδια, ουσιαστικό παράγοντα για τη βελτίωση της εμπειρίας του ταξιδιώτη.”

Για να μάθετε περισσότερα για το Big Data και τα οφέλη για την σύγχρονη ταξιδιωτική βιομηχανία παρακαλώ κατεβάστε την έρευνα στο: www.bigdata.amadeus.com