ArtworkΗ Ryanair ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με τα στοιχεία:
 -Το 92% των περισσότερων από 55,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
-Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες
 Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9.5εκ. πελάτες τον Μάιο με το 92% των 55,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Πλέον, όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε να μεταφέρουνε δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή μικρού μεγέθους στο αεροσκάφος, να πραγματοποιούν ταχύτερες κρατήσεις μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.

Μάιος

2014

2015

Πτήσεις στην ώρα τους

89%

92%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

0.35

0.85

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.41

0.50

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%