tourism7Οι Σουηδοί τουρίστες εκφράζουν τα περισσότερα παράπονα, ενώ οι πιο πολλοί μένουν δυσαρεστημένοι από εστιατόρια και ξενοδοχεία.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα σε εκδήλωση με θέμα «Συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – Παρουσία και προοπτικές του θεσμού στην Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή».
Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, από τους Ευρωπαίους καταναλωτές που είχαν προβλήματα σε συναλλαγή τους με επιχείρηση στην Ελλάδα πρώτοι είναι οι Σουηδοί (15,4%), ακολουθούν οι Βέλγοι (11,4%), Βρετανοί (11,2%), Γερμανοί (9,1%) και Νορβηγοί (7,6%).
Τα παράπονά τους αφορούν κατά κύριο λόγο εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος (50,7%), ενώ ακολουθούν οι μεταφορές (32,7%), η κατηγορία αναψυχή και ο πολιτισμός (5,2%), ένδυση και υπόδηση (1,7%) και επικοινωνία (1,5%).
Από την άλλη, τα παράπονα των Ελλήνων καταναλωτών αφορούσαν συναλλαγή με επιχείρηση στη Μ. Βρετανία (20,7%), τη Γερμανία (16,2%), την Ιταλία (12,7%), την Κύπρο (12,1%) και την Ισπανία (11,2%).