assets_LARGE_t_420_54280078Οι Βρετανοί τουρίστες για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου αύξησαν φέτος κατά 68,1% τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2014.
 
Αυτό αποτυπώνεται στα στοιχεία με την εξέλιξη των βασικών τουριστικών μεγεθών στο πεντάμηνο που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος. Για το εν λόγω διάστημα, ο αριθμός των συνολικών αφίξεων επισκεπτών από το εξωτερικό αυξήθηκε κατά 27,1%, φθάνοντας σε 4,53 εκατ., έναντι 3,57 εκατ. την ίδια περίοδο του 2014. Αντίστοιχα, στο πεντάμηνο οι συνολικές ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 15%, ξεπερνώντας τα 2,2 δισ. ευρώ, από 1,9 δισ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι. Την πρώτη θέση σε επίπεδο ταξιδιωτικών δαπανών κατέλαβαν οι Βρετανοί, με 324,6 εκατ. ευρώ. Επίσης, αύξηση παρουσίασαν οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Γερμανών, σε ποσοστό 20% (318,2 εκατ. ευρώ), των Αμερικάνων σε ποσοστό 15,1% (156,4 εκατ. ευρώ) και των Γάλλων σε ποσοστό 14,2% (177,4 εκατ. ευρώ). Οι δαπάνες των Ρώσων μειώθηκαν κατά 58% (50,3 εκατ. ευρώ). Για το πεντάμηνο, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο εμφάνισε πλεόνασμα 1,39 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20,6%. Οι καθαρές εισπράξεις από την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών αντιστάθμισαν κατά 20,4% το έλλειμμα του ισοζυγίου αγαθών. Οι αφίξεις από τη Βρετανία αυξήθηκαν κατά 45,6% (447,2 χιλ.), από τις ΗΠΑ κατά 37,1% (169,5 χιλ.), από τη Γερμανία κατά 24,7% (469.000) και από τη Γαλλία κατά 5,6% (260,4 χιλ.), ενώ από τη Ρωσία μειώθηκαν κατά 61,6% (56.000). Σε ό,τι αφορά μόνο τον Μάιο, οι συνολικές ταξιδιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 17% (1,2 δισ. ευρώ) και οι συνολικές αφίξεις ξένων επισκεπτών κατά 13,2% (1,87 εκατ.)
happening_now
 
Για την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής το υπουργείο Τουρισμού ανακοίνωσε ότι ξεκινά από τον ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, μια καμπάνια με θέμα Happening Now: GreekSummer. Η καμπάνια, υπενθυμίζοντας τη μοναδικότητα του ελληνικού καλοκαιριού, απευθύνεται κυρίως στο ευρωπαϊκό κοινό, μέσω διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και θα παρουσιαστεί με ειδικά γραφικά, βίντεο, εικόνες και μηνύματα για την Ελλάδα. Η καμπάνια θα καλεί τους τουρίστες να μοιραστούν τις καλοκαιρινές εμπειρίες των διακοπών τους στη χώρα μας.