easyjetΗ easyJet επιβεβαιώνει ότι σήμερα θα λειτουργήσει οκτώ άδειες πτήσεις προς Σαρμ Ελ Σέιχ προκειμένου να επαναπατριστούν οι επιβάτες στο σπίτι τους. Επιπλέον, θα χρησιμοποιηθούν και τα δύο αεροσκάφη που ήδη βρίσκονται στο Sharm el Sheikh, επίσης για να μεταφέρουν τους επιβάτες πίσω στην Αγγλία. Συνολικά θα λειτουργήσουν 10 πτήσεις από την easyJet.

Όλες οι πτήσεις θα λειτουργήσουν μόνο με συγκεκριμένες ρυθμίσεις ασφαλείας που έχουν οριστεί από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου. Βάσει των όρων, δεν επιτρέπονται αποσκευές σε αυτές τις πτήσεις. Οι επιβάτες της easyJet θα μπορούν να ταξιδέψουν με χειραποσκευές που δεν θα ξεπερνούν το μέγεθος μιας τσάντας laptop. Η εταιρία θα προβεί σε ειδικές ρυθμίσεις, σε συνεργασία με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, για να επιστραφούν όλες οι αποσκευές πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι λεπτομέρειες αυτών των πτήσεων έχουν ως εξής:

Πρόσθετες πτήσεις

EZY9555 Sharm El Sheikh – London Luton

EZY9444 Sharm el Sheikh – London Gatwick

EZY9333 – Sharm El Sheikh – London Luton

EZY9111 – Sharm El Sheikh – London Gatwick

EZY9222 – Sharm El Sheikh – Milan Malpensa

EZY9666 – Sharm el Sheikh – London Stansted

Προγραμματισμένες πτήσεις για 6 Νοεμβρίου 2015

EZY2398 Sharm El Sheikh to London Luton

EZY8854 Sharm El Sheikh to London Gatwick

Οι 2 πτήσεις που καθυστέρησαν στις 4 Νοεμβρίου 2015, θα πραγματοποιηθούν σήμερα ως εξής:

EZY9398 Sharm El Sheikh to London Luton

EZY9854 Sharm el Sheikh to London Gatwick

“Η easyJet βρίσκεται σε στενή επαφή με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου. Η ασφάλεια και η διασφάλιση όλων των επιβατών & του πληρώματός είναι ύψιστης σημασίας για την easyJet.

Οι πτήσεις της easyJet προς Σαρμ Ελ Σέιχ δεν θα πραγματοποιηθούν έως τις 12 Νοεμβρίου. Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τυχόν επιβάτες που θα ταξιδεύσουν από την Αίγυπτο με την easyJet μετά από τις 12 Νοεμβρίου, να συμβουλευτούν την υπηρεσία Flight Tracker στο easyJet.com., για τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με τις πτήσεις.

“Κάθε επιβάτης που έχει κάνει κράτηση για να ταξιδέψει μέσα στις επόμενες 14 ημέρες και πλέον δεν επιθυμεί να ταξιδέψει, μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων ή να αλλάξει την ημερομηνία ή την επιλογή προορισμό του.»