easyΗ easyJet ανακοίνωσε ότι μετά από μια επιτυχημένη δοκιμή, θα προσφέρει ένα πρόγραμμα τακτικών πτήσεων, το Flight Club, το οποίο θα ανταμείβει την εμπιστοσύνη και θα παρέχει περισσότερη ευελιξία σε όσους ταξιδεύουν συχνά.

Το Flight Club θα ενισχύσει περαιτέρω την προτίμηση των πελατών στην easyJet, η οποία έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια. Το ποσοστό των κρατήσεων πελατών από και προς έναν προορισμό έχει αυξηθεί από 51% σε 59% την περίοδο 2010-2015. Καθώς, οι επιβάτες οι οποίοι επιλέγουν σταθερά την easyJet, κλείνουν εισιτήρια σε διπλάσιο ποσοστό από τους νέους επιβάτες, το συνολικό ποσοστό των επιβατών που επιλέγουν να ταξιδέψουν από και προς έναν προορισμό με την easyJet είναι ακόμη υψηλότερο. Αυτό σημαίνει ότι το 2015, 74% των επιβατών της αεροπορικής εταιρείας επέλεξε να ταξιδέψει ξανά με την easyJet – δηλαδή περισσότεροι από 50 εκατομμύρια επιβάτες.

Η 18μήνη δοκιμαστική περίοδος του Flight Club, στην οποία συμμετείχαν περίπου 15.000 ταξιδιώτες που ταξιδεύουν συχνά, προσφέρει στους επιβάτες μια σειρά από παροχές όπως, μεγάλη ευελιξία στις αλλαγές κρατήσεων, εγγύηση στην τιμή και μια αφοσιωμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Η easyJet εκτιμά ότι εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες πληρούν τις προϋποθέσεις για το Flight Club, με κριτήρια που ταιριάζουν τόσο με τους επιβάτες που ταξιδεύουν συχνά με την αεροπορική εταιρία καθώς και με τους πιο πιστούς πελάτες της. Οι ομάδες επιβατών που θα ωφεληθούν θα είναι αυτοί που ταξιδεύουν πολύ συχνά με την easyJet, επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, ιδιοκτήτες 2ης κατοικίας, εκείνους που έχουν εξ’ αποστάσεως σχέσεις ή όσοι έχουν οικογένεια που ζει κάπου αλλού στην Ευρώπη.

Μεγάλο μέρος της αύξησης των επιβατών προέρχεται από το κορυφαίο πρόγραμμα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών της easyJet. Χρησιμοποιώντας την αυξανόμενη βάση δεδομένων πελατών της easyJet, το πρόγραμμα CRM αύξησε την εμπιστοσύνη των πελατών λόγω της καλύτερης κατανόησης και ανταπόκρισης στις ανάγκες των πελατών και την εξατομικευμένη επικοινωνία μαζί τους, με προσωπικό και ουσιαστικό τρόπο.

H Διευθύνουσα Σύμβουλος της easyJet, Carolyn McCall CEO σχολίασε:
«Είμαι πάρα πολύ υπερήφανη που περισσότεροι από 50 εκατομμύρια πελάτες μας επέλεξαν για να πετάξουν στο παρελθόν και μας επιλέγουν για ακόμη μια φορά και φέτος. Αυτό αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών που τους προσφέρουμε, των χαμηλών τιμών και του ασυναγώνιστου δικτύου που παρέχουμε σε όλη την Ευρώπη».

Πρωτοβουλίες όπως «η κατανομή συγκεκριμένων θέσεων» έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών που είχαν την ευχάριστη εμπειρία να πετάξουν με easyJet και που έκαναν κράτηση για να ξαναπετάξουν μαζί μας. Σε αυτό το πλαίσιο, το κορυφαίο πρόγραμμα μας CRM βοήθησε σημαντικά στην ικανοποίηση των πελατών μας, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη και προτίμησή τους σε εμάς.»

Το Flight Club της easyJet θα επιβραβεύει τους επιβάτες που ταξιδεύουν συχνά, οι περισσότεροι από τους οποίους μας έχουν επιλέξει πάνω από 20 φορές μέσα το χρόνο. Σημειώνεται, ότι δεν πρόκειται για ένα ακόμη παραδοσιακό αεροπορικό πρόγραμμα επιβράβευσης- καθώς κάτι τέτοιο σύμφωνα με τους πελάτες μας είναι συνήθως απογοητευτικό, αλλά πρόκειται για έναν σύστημα επιβράβευσης που κάνει τη διαφορά καθώς προσφέρει στους επιβάτες προνόμια που πραγματικά προσδίδουν αξία και που μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά άμεσα.

Επίσης είναι πιο απλό στη διαχείρισή του, που σημαίνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κρατάμε τα κόστη μας χαμηλά και συνεπώς να έχουμε τη δυνατότητα να διατηρούμε τα ναύλα μας σε χαμηλά επίπεδα.

Το πρόγραμμα θα είναι σε ισχύ σε όλο το ευρωπαϊκό δίκτυο της easyJet από τις αρχές του 2016, όταν οι επιβάτες θα προσκληθούν να συμμετάσχουν στο «Flight Club». Οι επιβάτες αυτοί θα πρέπει να πληρούν κάποια κριτήρια, βάσει των οποίων θα πρέπει να έχουν κάνει κράτηση και να έχουν ταξιδέψει έναν αριθμό πτήσεων ή/και να έχουν πληρώσει κάποιο ελάχιστο ποσό σε ετήσια βάση. Όλες οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν πιο κοντά στην ημερομηνία που θα γίνει το λανσάρισμα του προγράμματος.

Τα μέλη θα έχουν μια σειρά από προνόμια και δυνατότητες οι οποίες περιλαμβάνουν τα εξής:
• Αλλαγή πτήσης χωρίς χρέωση- κατανοούμε ότι μπορεί να υπάρχουν αλλαγές στα προγράμματά τους, οπότε τα μέλη μας μπορούν να κάνουν αλλαγές χωρίς επιβάρυνση
• Αλλαγή ονομάτων χωρίς χρέωση- μέχρι πέντε ονόματα το χρόνο είναι εντελών δωρεάν
• Εγγύηση τιμής- αν ο επιβάτης βρει μια πτήση ανταγωνιστικής εταιρείας σε πιο χαμηλή τιμή μέσα σε 48 ώρες από την ημέρα της κράτησης, τότε εμείς επιστρέφουμε τη διαφορά συν 10% για την επόμενη πτήση τους
• Υπόσχεση τιμής- υποσχόμαστε ότι θα έχουν πάντα τις καλύτερες τιμές από την easyJet. Εάν βρουν στο easyJet.com πιο φθηνά εισιτήρια τότε θα τους επιστρέφεται η διαφορά στην επόμενη πτήση τους
• Πρώτη ενημέρωση και ειδικές προσφορές – Τα μέλη της θα είναι οι πρώτοι που θα ενημερώνονται για τα νέα μια με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνουν πρώτοι τις ενημερώσεις των νέων διαδρομών και των ειδικές προσφορών
• Αποκλειστική ομάδα τηλεφωνικού κέντρου- για να έχουν πρόσβαση στα προνόμιά τους

Το πρόγραμμα επιβράβευσης θα λειτουργήσει παράλληλα με το δημοφιλές πρόγραμμα easyJet Plus, το οποίο ξεκίνησε το 2008 και δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες για δωρεάν επιλογή καθίσματος, αποκλειστική υπηρεσία παράδοσης αποσκευών και γρήγορη επιβίβαση.