H Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα:
• 86% των 44,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
• Μόνο 1 παράπονο για κάθε 1,300 επιβάτες
• Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
• Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600,000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκ πελάτες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600,000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους ”.
Δεκέμβριος |
2014 |
2015 |
Πτήσεις στην ώρα τους |
85% |
86% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες |
0.73 |
1.30 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες |
0.54 |
0.63 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες |
99% |
99% |