Μία από τις μεγαλύτερες γιορτές του αθλητισμού υποδέχεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Ρόδος, πατρίδα του μεγαλύτερου ολυμπιονίκη της ιστορίας της αρχαίας Ελλάδας, του Λεωνίδα του Ρόδιου.

Ο 3ος Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου θα διεξαχθεί την Κυριακή 17 Απριλίου με τρεις διαδρομές, τον κλασσικό Μαραθώνιο, σε μία επίπεδη θαλάσσια διαδρομή που σχεδόν αγγίζει το μεσαιωνικό κάστρο και συγχρόνως τα γαλάζια νερά του Αιγαίου, τον αγώνα 10 χιλιομέτρων και τον αγώνα 5 χιλιομέτρων.

Για την προβολή του 3ου Διεθνούς Μαραθώνιου Ρόδου, η Marketing Greece υλοποιεί στοχευμένο πλάνο προώθησης στη διεθνή κοινότητα, μέσα από την ψηφιακή της πλατφόρμα Discovergreece.com. Πιο συγκεκριμένα, η εκδήλωση προβάλλεται στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com, στο Event’s Calendar, μέσα από ειδικό newsletter, καθώς και στα social media με αναρτήσεις σε τρεις γλώσσες. Παράλληλα, στο blog του Discovergreece.com, η Ράνια Ρεμπούλη «Πρωταθλήτρια Ελλάδος» μοιράζεται την εμπειρία της για τον Μαραθώνιο και το νησί της Ρόδου.

Επιπλέον, η Marketing Greece διοχέτευσε δελτίο τύπου αναφορικά με τη διοργάνωση σε διεθνή ΜΜΕ, ενώ ο Γερμανός δημοσιογράφος Udo Möller, θα βρεθεί στη Ρόδο για να συμμετάσχει στον Μαραθώνιο. Την εμπειρία του θα περιγράψει μέσα από σχετικό άρθρο που θα δημοσιευθεί στο γερμανικό αθλητικό περιοδικό  “SPIRIDON”.

Οι δράσεις προβολής του Μαραθωνίου Ρόδου στο Discovergreece.com, υλοποιούνται στο πλαίσιο συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, για την προώθηση των προορισμών της Περιφέρειας.