Το εμβληματικό Poseidonion Grand Hotel σε συνεργασία με το Μουσείο Ποδηλάτου υποδέχθηκαν για τρίτη φορά πλήθος κόσμου που με τα ποδήλατά τους και φορώντας tweed ρούχα εποχής συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Ποσειδωνίου γεμίζοντάς τη με χαμόγελα. Οι περισσότερες από 300 συμμετοχές, με τον μικρότερο και πρώτο συμμετέχοντα να είναι μόλις εννέα μηνών, αποδεικνύουν έμπρακτα τη θέρμη με την οποία όλοι έχουν αγκαλιάσει το ιδιαίτερο αυτό event που δένει αρμονικά με το περιβάλλον και τον χαρακτήρα των Σπετσών.

Η ξεχωριστή εκδήλωση πλαισιώθηκε μοναδικά από την Barbour και την MINI, grand sponsor και χορηγό του event αντίστοιχα, που έδωσαν δυναμικό «παρών» στο νησί των αρωμάτων.Tweed_Run_2016_18

Το πρωί του Σαββάτου ο ήλιος έλουζε τις Σπέτσες δημιουργώντας το ιδανικό σκηνικό για μια όμορφη ποδηλατάδα στο κοσμοπολίτικο νησί του Αργοσαρωνικού. Ήδη από νωρίς το πρωί οι άνδρες συμμετέχοντες έφταναν στο lobby του Poseidonion Grand Hotel για το καθιερωμένο πια moustache grooming και την περιποίηση παπουτσιών, ενώ οι κυρίες απόλαυσαν τη δική τους περιποίηση στο κομμωτήριο του ξενοδοχείου. Όμορφες παρουσίες με ρούχα εποχής, περίτεχνα καπέλα, καρό παντελόνια, προσεγμένα παπιγιόν, tweed σακάκια και κάπες γέμισαν τον χώρο κερδίζοντας επάξια τα βλέμματα.Tweed_Run_2016_24

Το σήμα της εκκίνησης δόθηκε στις δώδεκα με τους συμμετέχοντες να ανεβαίνουν στα ποδήλατά τους για να κάνουν μια διαφορετική βόλτα στο νησί. Η πρώτη στάση έγινε στο εστιατόριο «Ορλώφ» ενώ η δεύτερη στον Φάρο. Στο ειδυλλιακό Παλιό Λιμάνι των Σπετσών το σκηνικό θύμιζε αγγλική εξοχή με τους tweeders να γεύονται τσάι σε ιδιαίτερα χαρούμενο κλίμα κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο.

Τα σκαλιά της εισόδου του Ποσειδωνίου γέμισαν χαρούμενα πρόσωπα που απαθανατίστηκαν από τον φωτογραφικό φακό στην καθιερωμένη «οικογενειακή» φωτογραφία, λίγο πριν οι συμμετέχοντες ανέβουν και πάλι στα ποδήλατά τους για να κατευθυνθούν προς την Αναργύρειο &Κοργιαλένειο Σχολή Σπετσών. Εκεί τους περίμεναν οι Johnny Vavouras & The Cadillacs που με τη μουσική τους συνόδευσαν το πικ-νικ, που είχε ετοιμάσει ειδικά για την ημέρα ο chef του ξενοδοχείου Σταμάτης Μαρμαρινός.

Επόμενη στάση το Μουσείο Μπουμπουλίνας. Ποδήλατα αντίκες παρατάχθηκαν στο ψηφιδωτό προαύλιο του μουσείου δηλώνοντας συμμετοχή για τα βραβεία «Καλύτερου Κλασικού Ποδηλάτου», «Καλύτερου Ποδηλάτου Πόλης» και «Καλύτερα Διακοσμημένου Ποδηλάτου» που απονεμήθηκαν στην αυλή του ιστορικού κτηρίου.

Λίγο μετά τις επτά όλοι συγκεντρώθηκαν και πάλι στο lobby του Poseidonion Grand Hotel για το vintage beauty pageant. Κομψές γυναικείες και αντρικές παρουσίες κέντρισαν τα βλέμματα της κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από τη Λυδία Ζάνη PR & Marketing Manager της Notos COM, τη Δήμητρα Μπίκου Head of MINI Marketing του BMW Group Hellas, την Ελένη Στασινοπούλου Web Editor in Chief του Madame Figaro, τον Χάρη Ντάβλα γνωστό blogger, τον Παναγιώτη Γρηγορίου ιδιοκτήτη του 1900 The Barber Shop και τον Πάνο Ρήγα Creative Director και Marshall του Tweed Run.Tweed_Run_2016_18

Την απονομή των βραβείων για την «Καλύτερη Ενδυμασία Ανδρών» και «Καλύτερη Ενδυμασία Γυναικών» ακολούθησε cocktail party, με τους Johnny Vavouras & The Cadillacs να δίνουν τον ρυθμό σε ένα πάρτι που γέμισε γέλια και rock’n’roll φιγούρες το Ποσειδώνιο.

Ο επίλογος του 3ου Tweed Run γράφτηκε την Κυριακή με το Tweed Run Brunch στη θρυλική βεράντα του Poseidonion Grand Hotel, αλλά και τα Bike Trials στην Πλατεία Ποσειδωνίου και το Κυνήγι Θησαυρού. Οι tweeders, αφού αντεπεξήλθαν με επιτυχία στις δοκιμασίες ποδηλάτου, γύρισαν όλο το νησί για να ανακαλύψουν τα στοιχεία που θα τους οδηγούσαν στον μεγάλο θησαυρό. Οι νικητές βραβεύθηκαν μέσα σε κλίμα χαράς και πειραγμάτων στην Πλατεία Ποσειδωνίου.

Ο Αντώνης Βορδώνης, Διευθύνων Σύμβουλος του h, δήλωσε:

«Η τρίτη διοργάνωση του Tweed Run επιβεβαιώνει την απόφασή μας να φέρουμε αυτό το ξεχωριστό event στις Σπέτσες. Η μεγάλη συμμετοχή του κόσμου από όλη τη χώρα και η αγάπη με την οποία οι Σπετσιώτες έχουν αγκαλιάσει το event μας γεμίζει χαρά και επισημαίνει το πόσο αυτό ταιριάζει στον χαρακτήρα του νησιού και του ξενοδοχείου.  Είναι χαρά και τιμή μας να διοργανώνουμε εκδηλώσεις που προσφέρουν στον τόπο μας και αναδεικνύουν τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα των Σπετσών, ενώ παράλληλα μας υπενθυμίζουν πόσο αναγκαίο είναι να παραμένουμε αρωγοί σε οτιδήποτε προάγει τα ιδεώδη και τις άξιες που ανέκαθεν στήριζε και εκπροσωπούσε το Ποσειδώνιο».

Grand Sponsor του αγώνα ήταν η Barbour και χορηγός η ΜΙΝΙ του BMW Group Hellas. Party Sponsor τα κρασιά Nopera, ενώ υποστηρικτές της εκδήλωσης ήταν το τσάι Anassa, η Délifrance , η ΕΥΖΗΝ που οργάνωσε τα bike trials και το κυνήγι του θησαυρού, το 1900 The Barber Shop που επιμελήθηκε το moustache grooming, το Kyvernitis Travel ως χορηγός μεταφορών, η FreeWheel Bikes που έστησε το συνεργείο ποδηλάτων στην Πλατεία Ποσειδωνίου, το Μουσείο Μπουμπουλίνας, το εστιατόριο των Σπετσών «Ορλώφ» που υποδέχθηκε τους συμμετέχοντες, τα παγωτά Häagen-Dazs και τα εστιατόρια «Ταρσανάς» και «Νερό Της Αγάπης». Το Tweed Run διεξήχθη υπό την αιγίδα του Δήμου Σπετσών και του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου Σπετσών. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το Madamefigaro.gr, το Fay’s Control,  το Greek Riviera και το LadyLike.gr.