Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου.

Συγκεκριμένα:

  • 90% των 57,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Απρίλιο 
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
  • 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

Ο Robin Kiely της Ryanair δηλωσε:

 «H Ryanair μετέφερε πάνω από 9.9 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο με το 90% των 57,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better”, η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη».

 

Απρίλιος

2015

2016

Πτήσεις στην ώρα τους

90%

90%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

0.94

1.52

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.48

0.50

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%