Το πρόγραμμα τακτικών επιβατών της Air France-KLM «Flying Blue» βραβεύθηκε σε πέντε κατηγορίες κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τελετής των Freddie Awards που αναγνωρίζουν τα καλύτερα προγράμματα των αεροπορικών εταιρειών διεθνώς και τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών στον τομέα της φιλοξενίας. Τα βραβεία απονέμονται από τους τακτικούς επιβάτες ανά τον κόσμο. Συνολικά ψήφισαν 3,7 εκ. πελάτες, αριθμός που αποδεικνύει το εύρος και την συνάφεια των βραβείων αυτών. 

Για την περιοχή της Ευρώπης / Αφρικής, η Air France-KLM βραβεύθηκε με το πρώτο βραβείο στις ακόλουθες κατηγορίες:

  • «Program of the year» («Πρόγραμμα της Χρονιάς»), για 4η συνεχή χρονιά.
  • «Best Promotion» («Καλύτερη Προωθητική Ενέργεια»), που συνέπεσε με την 10η επέτειο του προγράμματος τακτικών επιβατών Flying Blue.
  • «Best Customer Service» («Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών»).
  • «Best Redemption Ability» («Καλύτερη Δυνατότητα Εξαργύρωσης»), με τα συγκεντρωμένα μίλια να μπορούν να εξαγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια ή αγαθά και υπηρεσίες.

Για την πιστωτική κάρτα American Express του προγράμματος Flying Blue ο όμιλος ξεχώρισε επίσης με το βραβείο «Best Affinity Credit Card» («Καλύτερη Πιστωτική Κάρτα Συνεργασίας»).

«Αυτή η διεθνής αναγνώριση στηρίζει τις προσπάθειες των ομάδων μας να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα στις ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα σε όλο τον κόσμο. Κερδίζοντας πέντε βραβεία στις επτά συνολικά κατηγορίες μας ενθαρρύνει να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την εικόνα του προγράμματος, μιας πρωτοβουλίας που ξεκινήσαμε πριν από λίγους μόνο μήνες», δήλωσε η Adeline Challon-Kemoun, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος Marketing, Digital και Επικοινωνίας του ομίλου AirFrance-KLM.

Flying Blue, ένα από τα κορυφαία προγράμματα τακτικών επιβατών στην Ευρώπη

Το Flying Blue, το πρόγραμμα τακτικών επιβατών του ομίλου Air France-KLM, έχει 27 εκ. μέλη, συνδέει περισσότερες από 35 αεροπορικές εταιρείες και περισσότερους από 100 ακόμη συνεργάτες εκτός της αεροπορικής βιομηχανίας. Κάθε φορά που ταξιδεύουν, οι πελάτες μπορούν να κερδίσουν μίλια και να τα χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν άλλες πτήσεις, να επωφεληθούν από ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδρομές και πολλά άλλα.