Σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτηση επιβατών κρουαζιερόπλοιων έχουν δημιουργηθεί στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, από τη συνεχιζόμενη για περισσότερες από 15 ημέρες απεργία των εργαζομένων, που ζητούν την εξασφάλιση των εργασιακών τους σχέσεων.

Αντιδράσεις εξακολουθούν να υπάρχουν και από πλευράς εκπροσώπων της αγοράς, καθώς πολλά εμπορευματοκιβώτια δεν μπορούν να παραληφθούν από τα δύο αυτά λιμάνια.

Με άλλη μία επιστολή της την Παρασκευή προς τους συναρμόδιους υπουργούς, η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) απευθύνει εκ νέου έκκληση να γίνουν ενέργειες προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στα δύο λιμάνια από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, καθώς οι διαχειρίστριες εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων δε μπορούν να εξυπηρετηθούν στις μεταφορές των αποσκευών των επιβατών και στην τροφοδοσία τους.

Τα προβλήματα, πάντως, αναμένεται να οξυνθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο οι λιμενεργάτες κατέρχονται σε αποχή από την εργασία τους και καλούν σε περιφρούρηση της κινητοποίησής τους. Κι αυτό γιατί μόνο το Σάββατο έχει προγραμματιστεί να καταπλεύσουν στο λιμάνι του Πειραιά οκτώ κρουαζιερόπλοια, που θα μεταφέρουν συνολικά 6.660 επιβάτες.

«Από την όλη αυτή κατάσταση και συμπεριφορά, οι διαχειρίστριες εταιρείες μελετούν σοβαρά την αλλαγή δρομολογίων των κρουαζιεροπλοίων, παραλείποντας τον Πειραιά και με κατεύθυνση σε άλλους λιμένες, μεταξύ των οποίων και γειτονικών χωρών» δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΕΚΦΝ, Θεόδωρος Κόντες.

Μετά ωστόσο και την έγκριση της σύμβασης παραχώρησης του ΟΛΠ από τη γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού, οι λιμενεργάτες εμφανίζονται ανυποχώρητοι και τονίζουν ότι δεν πρόκειται να κάνουν πίσω, εάν δεν λυθεί το θέμα της εργασιακής συνέχειας.