Η Ryanair ανακοίνωσε, σήμερα (16 Αυγούστου), τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουλίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει η Νο1 εταιρία σε εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα:

  • Το 85% των 62,000 πτήσεων του Ιουλίου αφίχθηκαν στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των ΕΕΚ στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Γερμανία και στην Γαλλία, καθώς και λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
  • Λιγότερα από 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

«H Ryanair μετέφερε 11.3 εκατομμύρια πελάτες τον Ιούλιο με το 85% των 62,000 πτήσεων της να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, παρά τις επαναλαμβανόμενες απεργίες των ΕΕΚ στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Γερμανία και στην Γαλλία, καθώς και των δυσμενών καιρικών συνθηκών στην Ευρώπη. Έχοντας ως στόχο την συνεχή βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών μας και ενόψει του 3ου έτους  του προγράμματος “Always Getting Better” η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη».

 

Ιούλιος 2015 2016
Πτήσεις στην ώρα τους 90% 85%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.60 1.61
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.62 0.60
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%