Για άλλη μια χρονιά ο τουρισμός μπαίνει στο επίκεντρο, σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις που πραγματοποιούνται στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για την 32η Philoxenia που πραγματοποιείται, από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με την έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

«Είναι η πρώτη φορά που η έκθεση συγκεντρώνει και τις 13 περιφέρειες της χώρας. Στη φετινή Philoxenia παρουσιάζεται όλη η τουριστική Ελλάδα» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO Κυριάκος Ποζρικίδης.

Στο πλαίσιο του «Philoxenia hosted buyers», θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό, με προγραμματισμένες συναντήσεις με τους εκθέτες.

Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα παρουσιαστούν πολλοί προορισμοί και θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί. Το συνέδριο εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, προκειμένου ένας τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν ειδικές εκδηλώσεις των συμμετεχόντων, τα «Philoxenia Happenings», κατά τη διάρκεια των οποίων θα διοργανώνονται μικρές γιορτές για την πληρέστερη παρουσίαση κάθε επιμέρους περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, γαστρονομίας και άλλων εθίμων.

Στο φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνεται επίσης σεμινάριο με θέμα: «Εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα: (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε». Σημειώνεται ότι η Κίνα θα είναι η τιμώμενη χώρα στην 82η ΔΕΘ.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το σεμινάριο της Google “Grow Greek Tourism Online” αλλά και τις παρουσιάσεις του Study in Thessaloniki.