Όσο αυξάνονται σε όλο τον κόσμο τα αεροπορικά ταξίδια, τόσο αυξάνονται τα προβλήματα, τα παράπονα και οι απορίες των ταξιδιωτών για τα δικαιώματά τους. Απορίες που είναι τόσο πολλές και ποικίλες που για να καταφέρει κάποιος να ενημερωθεί από την εξυπηρέτηση πελατών των αεροπορικών εταιρειών πρέπει να έχει αρκετή υπομονή.
Πλέον όμως έχει κάνει την εμφάνισή της μία εταιρεία που θέλει να απαλλάξει τον κόσμο από την αναμονή για κάποια πληροφορία. Ο λόγος για την AirHelp, η οποία υπόσχεται να λάβει τα χρήματα που δικαιούνται οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες, όταν υπάρχει για παράδειγμα μια καθυστέρηση στην πτήση ή κάποια παραβίαση των αποσκευών. Η ιδέα αυτή έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών και μέχρι σήμερα η εταιρεία διαθέτει πελατολόγιο 1.000.000 ατόμων.
Η εταιρεία AirHelp ιδρύθηκε το 2013 από τους Henrik Zillmer, Nicolas Michaelsen και Greg Roodt και στόχος της είναι να κάνει τη διεκδίκηση αποζημίωσης όσο το δυνατόν πιο εύκολη και απρόσκοπτη.
«Η AirHelp θέλει να αποβάλει την κουραστική αυτή διαδικασία από τους ταξιδιώτες», δήλωσε ο συνιδρυτής και CEO Henrik Zillmer στην ιστοσελίδα TechCrunch.
Βλέποντας πως οι υπηρεσίες που προσφέρει έχουν αποδοχή από τον κόσμο, η AirHelp έχει πλέον και δικό της application το οποίο μπορεί όποιος επιθυμεί να «κατεβάσει» στο smartphone του από το AppStore της Apple ή το Google Play του Android.
Το AirHelp θα είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό στην Ευρώπη, όπου οι ταξιδιώτες έχουν νόμιμο δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση που υπάρξει μια σοβαρή καθυστέρηση πτήσεων, ωστόσο για ένα ταξίδι στις ΗΠΑ είναι πιο δύσκολο διότι θα χρειαστεί να πληρώσετε ταξιδιωτική ασφάλιση.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η AirHelp δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους Αμερικανούς. Στην περίπτωση που κάποια πτήση είναι γεμάτη, η εταιρεία μπορεί να λάβει για τους δυσαρεστημένους πελάτες έως και 1.300 δολάρια.
Σημειώνεται ότι για αυτή τη διαδικασία η εταιρεία λαμβάνει το 25% των χρημάτων που επιστρέφονται στον πελάτη, ενώ υπάρχει ετήσια συνδρομή 20 δολαρίων, για τα οποία η AirHelp παρακολουθεί όλες σας τις πτήσεις και σας ενημερώνει αυτόματα για τυχόν καθυστερήσεις.
Όποιος επιθυμεί να πάρει περισσότερες πληροφορίες για την AirHelp μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της εταιρείας και να μάθε τι ισχύει για αποζημιώσεις, επιστροφές χρημάτων και πολλά άλλα.