Η Ryanair δημοσίευσε τα στατιστικά στοιχεία της νέας υπηρεσίας ‘Rate My Flight’, τα οποία αναδεικνύουν, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, πως το 93% των πελατών της Ryanair που χρησιμοποίησε την υπηρεσία τον Σεπτέμβριο, έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 10,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την επιλογή ‘Rate My Flight’ τον Σεπτέμβριο μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, όπως την ευγένεια του προσωπικού, καθώς και τις υπηρεσίες και επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Πολύ Κακή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Πολύ Καλή.
Το 93% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το ταξίδι τους ως ‘Πολύ Καλό/Καλό/ OK’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (88%), την ευγένεια του πληρώματος (93%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (94%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (80%).
Το ‘Rate My Flight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά στην εφαρμογή της Ryanair, διαθέσιμη μέσω iTunes και Google Play.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“Το Rate My Flight αποτελεί την τελευταία ψηφιακή καινοτομία του προγράμματος βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας “Always Getting Better”, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω της εφαρμογής της Ryanair από την ώρα προσγείωσης. Με το 93% των 10,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την πτήση τους τον Σεπτέμβριο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούνε να κατεβάσουνε την εφαρμογή της Ryanair, και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες ώστε να λάβουνε το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους.”

Κατηγορία

Πολύ καλή/ Καλή/ OK

Πολύ καλή

Καλή

Ok

Κακή

Πολύ Κακή

Συνολική Εμπειρία

93%

47%

32%

14%

 

3%

 

4%

Επιβίβαση

88%

44%

28%

16%

 

6%

 

6%

Ευγένεια πληρώματος

93%

48%

30%

15%

 

4%

 

3%

Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης

94%

55%

27%

12%

 

3%

 

3%

Ποικιλία φαγητών και τροφίμων

80%

29%

21%

30%

 

9%

 

11%